Skip to main content

Ik wacht zelf al 14 dagen op de tv

 

Admin: Afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi Roelof! Heb je inmiddels al wat meer duidelijkheid gekregen? Normaal zou je in de eerste week van de looptijd van je abonnement een mail moeten ontvangen. Ik zou anders even bellen met Sidekix, dan zoeken ze dat voor je uit!

 

Kennisbankartikel: Welkomstcadeau

Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?

Jouw welkomstcadeau wordt 1 werkdag na de start van jouw abonnement verstuurd. Je ontvangt hierover een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Voor vragen over de levering van het welkomstcadeau kan je terecht bij Sidekix. Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).


@Remco_ Al wel gebeld. Er zou naar gekeken worden. Alleen nog geen bericht terug gehad. 

 

Baal er een beetje van want ben nu bijna een maand aangesloten. Kan ook geen producten toevoegen aan mijn account via de app.

 

Gr Roelof 


Dat is inderdaad niet leuk Roelof. Heb je wel een mail met de track and trace gekregen in de tussentijd? Wanneer heb je voor het laatst contact gehad?


@Remco_  Nee heb geen mail met track and trace gekregen.

Afgelopen Donderdag voor het laatst contact gehad.

Om ook eerlijk te zijn ik wil er niet steeds achteraan bellen wil dat het wordt opgelost.


Dat snap ik Roelof. Ik heb alleen zelf geen invloed op dit proces. Mocht je niets horen vandaag dan zou ik je toch adviseren om nog even te bellen met Sidekix.


Beste KPN,

 

Sinds 5 december heb ik een abonnement bij jullie.

Heb begrepen dat het pas in gaat op 30-01 en dat ik dan mijn producten kan koppelen.

Klantenservice zou het intern doorzetten.

Welkomscadeau (TV) nog steeds niet ontvangen (dat zou na de 30ste gebeuren).

Begin er geïrriteerd van te raken dat het allemaal zolang moet duren.

 

Ben er eigenlijk een beetje klaar mee.

 

Ik zou graag een oplossing willen ontvangen.

 

Gr Roelof

 

 

 


Beste KPN,

 

Ik zou binnen het uur worden teruggebeld dit is nu 3 uur geleden.

 

Ik begin het zat te worden om steeds te bellen over het koppelen van mijn abonnement en omtrent mijn welkomst cadeau. 

Steeds krijg ik een ander antwoord.

 

Ik wil dat het wordt opgelost anders overweeg ik het contract te beëindigen wegens nalatigheid.

Het heeft mij nu lang genoeg geduurd. 

 

Met vriendelijke groet,

 

Roelof Menkveld

 

Admin: samengevoegd met je al bestaande topic


@Denise_  Zelfde probleem hier. Ben er helemaal klaar mee

 

Admin: samengevoegd met eigen topic corigineel topic]


Hoi @Roelof88, welkom op ons forum! 

Je kunt je thuis abonnement pas koppelen aan je MijnKPN als deze actief is.
Het welkomstcadeau komt ook pas als het abonnement ingegaan is. Meer informatie daarover kun je vinden in het onderstaande topic!

 


@Roelof88 ik zie net dat je al een topic had, ik heb je topics even samengevoegd!
Zou je het bij 1 topic willen houden? Alvast bedankt!