Skip to main content

Wanneer komt er bestelde afstandbediening. 

Kan chatten en MOET bellen. Ik ben doof hoe moet ik bellen.

Chatten kan niet..mailen kan niet

Totale waanzin bij KPN

 

Wie helpt mij om afstandbediening te laten bezorgen 

 

 

KPN laat alles afweten

 

Graag antwoord 

 

Dit nog...kan niet mailen..kan niet chatten. Wat is KPN voor een bedrijf klant onvriendelijkheid

 

Wacht 1.5 op bestelde afstandsbediening voor TV. 

 

Ik geloof niet dat KPN afstandsbediening hebben verzonden...doodleuk en veel ellende 


Hallo @Buitenmolen ,

Het probleem is bekend bij KPN. Een moderator schreef in een ander topic :

Zoals je hebt gemerkt is er een probleem ontstaan bij het versturen van de afstandsbediening. 

Hierdoor is er nu een openstaande order voor deze afstandsbediening, omdat hij niet verzonden wordt blijft deze open staan. 

Als er een openstaande order is, is het niet mogelijk om een nieuwe order te starten. Vandaar dat het lastig is om direct een nieuwe te versturen. 

We doen ons best het probleem zo snel mogelijk op te lossen en alsnog een afstandsbediening bij je te krijgen. 

 

Mijn aangepaste advies : loop even langs een KPN-winkel. 
(reactie aangepast na ontvangen feedback)


@Noordzee bellen zal voor meneer lastig gaan. Mijn advies in deze is of langs een van de vele KPN winkels te gaan of uw forumprofiel invullen zodat een forummedewerker kan meekijken en u verder kan helpen.


Dan hoop ik dat ik snel afstandsbediening krijgt en nu zie ik weer jouw advies om te bellen

Hoe kan 1.5 miljoen doven en slecht horenden bellen !!!!!!!!!!!!

Toch snappen we KPN niet dat alleen telefonisch bereikbaar zijn. En rest 1.5 miljoen doven laat KPN in de steek......?

Dit kan toch niet waar zijn ? 

 

Groeten Jos


Excuses,

Dan maar even langs een KPN-winkel lopen. 


Er is o.a. KPN Teletolk voor slechthorende mensen. Daarnaast heeft KPN dit forum welke je al hebt gevonden, als u uw forumprofiel invult komt een medewerker binnen 1 a 3 dagen met een inhoudelijke reactie. Als laatste heeft u de KPN Winkel. Dat zijn dus drie manieren om in contact te komen met KPN. 


Hallo

 

Met KPN teletolk heeft geen nut omdat men telefoon nummer domweg niet weet en zelfs lange  wachttijden dat ook veel geld kost.

 

Beter andersom...nl chatten ..mailen..whstsapp . Dat gaat sneller en eerlijker.  

 

En onhandig om naar kpn winkel te lopen.

 

Jammer


Negeer je bewust tot twee maal toe de optie van dit forum? Als u uw forumprofiel invult zal je binnen 1 a 2 dagen inmiddels een reactie van een medewerker krijgen die je verder kan helpen. 


Goedemorgen @Buitenmolen en welkom hier op ons forum.

Een uitermate vervelende situatie dus goed dat je hier melding van maakt. Ik kijk graag of ik er vanaf hier voor kan zorgen dat er alsnog zo snel mogelijk een nieuwe afstandsbediening jouw kant op komt. Daarvoor moet ik je vragen om je forumprofiel in te vullen en kun je hier een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan?


Hallo @Buitenmolen ,

Het probleem is bekend bij KPN. Er was een storing in de verzending van de afstandsbedieningen. De klanten die er eentje besteld hadden, krijgen de bestelde afstandsbediening vanaf nu alsnog toegestuurd. 


Hallo @Buitenmolen ,

Het probleem is bekend bij KPN. Er was een storing in de verzending van de afstandsbedieningen. De klanten die er eentje besteld hadden, krijgen de bestelde afstandsbediening vanaf nu alsnog toegestuurd. 

Dit kan ik beamen @Buitenmolen!

 


Eindelijk ontvangen 

Bedankt


Eindelijk ontvangen 

Bedankt

Fijn om te lezen @Buitenmolen en ook bedankt dat je dit nog even hebt laten weten. En nogmaals excuses voor het lange wachten!