Skip to main content
Beantwoord

Wachtwoord instellen KPN TV app werkt niet

• 15 februari 2025
  • 5 reacties
  • 130 keer bekeken

Ik moet ineens mijn wachtwoord ingeven bij het gebruik van de app op mijn ipad. Dit weet ik niet meer. Daarom via link wachtwoord vergeten naar website. Die geeft al dagen aan dat door een storing het niet mogelijk is om een nieuw wachtwoord in te stellen. Wat nu?

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op de community ​@Kees van Dijk. Je bent al op weg geholpen zo te zien, is het daarmee gelukt om weer in te loggen?

Wartywolfs schreef:

ik had altijd begrepen dat je in Mijn KPN alleen kan inloggen met je KPN ID (en daarbij horende wachtwoord) en in de TV app met ofwel KPN ID (+ KPN ID wachtwoord) ofwel tv abonnementsnummer + pincode.  Ik heb nooit geprobeerd of een apart ander wachtwoord voor de TV app in te stellen is…

Je kunt inderdaad kiezen om in te loggen het het abonnementsnummer en pincode, of het KPN ID waar het abonnement aan gekoppeld is.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Ratonesque
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 1338 reacties
  • 15 februari 2025

Je kunt ook inloggen met je abonneenummer en pincode, ​@Kees van Dijk. Abonneenummer staat in mijn KPN.

Forum|alt.badge.img+5
  • Wijsgeer
  • 373 reacties
  • 15 februari 2025

Maar om in Mijn KPN te komen moet je toch ook inloggen met je KPN id? Lijkt me toch lastig als je wachtwoord niet meer weet… 

Ik neem aan dat je al in iPad Instellingen : Wachtwoorden gezocht hebt op KPN?

Je tv abonnementsnummer is ook te vinden in de tv ontvanger, in Instellingen : Informatie (je pincode uiteraard niet).

Ratonesque
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 1338 reacties
  • 15 februari 2025
Wartywolfs schreef:

Maar om in Mijn KPN te komen moet je toch ook inloggen met je KPN id? Lijkt me toch lastig als je wachtwoord niet meer weet… 

Ik neem aan dat je al in iPad Instellingen : Wachtwoorden gezocht hebt op KPN?

Je tv abonnementsnummer is ook te vinden in de tv ontvanger, in Instellingen : Informatie (je pincode uiteraard niet).

Hoeft toch niet per se hetzelfde wachtwoord te zijn,  ​@Wartywolfs?

Forum|alt.badge.img+5
  • Wijsgeer
  • 373 reacties
  • 15 februari 2025

Dat wist ik niet ​@Ratonesque , ik had altijd begrepen dat je in Mijn KPN alleen kan inloggen met je KPN ID (en daarbij horende wachtwoord) en in de TV app met ofwel KPN ID (+ KPN ID wachtwoord) ofwel tv abonnementsnummer + pincode.  Ik heb nooit geprobeerd of een apart ander wachtwoord voor de TV app in te stellen is…

zie ook: https://www.kpn.com/service/ugs/kpn-id en https://www.kpn.com/televisie/online-tv-kijken

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 17521 reacties
  • Antwoord
  • 19 februari 2025

Welkom op de community ​@Kees van Dijk. Je bent al op weg geholpen zo te zien, is het daarmee gelukt om weer in te loggen?

Wartywolfs schreef:

ik had altijd begrepen dat je in Mijn KPN alleen kan inloggen met je KPN ID (en daarbij horende wachtwoord) en in de TV app met ofwel KPN ID (+ KPN ID wachtwoord) ofwel tv abonnementsnummer + pincode.  Ik heb nooit geprobeerd of een apart ander wachtwoord voor de TV app in te stellen is…

Je kunt inderdaad kiezen om in te loggen het het abonnementsnummer en pincode, of het KPN ID waar het abonnement aan gekoppeld is.