Skip to main content

Hoi,

Via kpn on Demand kunnen we nu het laatste deel van The Walking Dead bekijken.

Alleen bij ons begint hij bij afl 9 ipv afl 1.

Waar kan ik de 1ste helft kijken van Seizoen 10 op on Demand van KPN.

Klopt dit, of moet ik iets veranderen.

 

Wie kan ons helpen?

Groetjes David

Ha @DavidGerr1982, welkom! Dit is een hele goede vraag. Ik zie dat ‘ie bij ons ook bij afl. 9 begint. Ik ga navragen hoe dit zit en kom erop terug! 


The walking dead seizoen 10 is in twee delen uitgezonden. Het eerste deel heeft al eens op On Demand gestaan. Het tweede deel staat er nu op en begint dus inderdaad met aflevering 9!


Dus als Plus Member, kan ik de 1ste delen niet meer bekijken. Beetje jammer dit. We kijken regelmatig via Kpn On demand...maar nooit heb ik de 1ste delen voorbij zien komen.

 

Een beetje teleurgesteld,

David 

 

Bedankt voor het uitzoeken @Marcia_ 


Bij ons gaat seizoen 10 tot en met aflevering 15. Er is ook nog een 16de aflevering, komt deze aflevering ook nog op on demand?

 

groetjes


Aflevering 16 van seizoen 10 moet nog gemaakt worden. Dit is door Corona vertraagd en zou nog wel dit jaar klaar moeten zijn. Dan zal hij ook wel op On Demand komen.


Goedenavond Mojegu,

Ten eerste was ik heel blij dat kpn, alsnog alle delen erop heeft gezet. Bedankt hiervoor.

Ten tweede om op jouw vraag te reageren. Het laatste deel de cliffhanger eigenlijk is zelfs nog niet in Amerika uitgezonden. Dus je zult nog even geduld moeten hebben.....;) en ook daar hebben ze last van corona....

Groetjes David


Beste @Kpn  ik zie alleen aflevering 15 nog maar... Heb gister tot 11 gekeken en dacht ga vanavond dr rest eens bekijken maar nu staat er alleen nog aflevering 15... waar is de rest gebleven?  Ook al een reset gedaan, maar komt niks meer bij :(


Is the walking dead helemaal eraf gehaald? Ik zie hem niet meer staan namelijk, en waarom word het zo snel alweer eraf gehaald?


Yup. Het lijkt erop dat ze eraf zijn gehaald.

Heel jammer... We waren net halverwege (aflevering 😎. Terwijl eerder dus jaar de eerste seizoenshelft niet beschikbaar was.

 

Enig idee wanneer FOX tWD weer vrij geeft voor  KPN on-demand?


Ik zie dat er nog één aflevering op staat met als beschikbaarheid tot 13 juni. Die zal er daarna ook af gaan. Of en wanneer het terugkomt, durf ik niet te zeggen! Je kunt bij series in het pluspakket altijd via de ontvanger bij elke aflevering de beschikbaarheid controleren. Doe dat af en toe als je verslingerd aan een serie bent, zo kom je niet voor deze verrassingen te staan 😞.


Ik werk in een ziekenhuis. 

We hebben het tijdens Corona heel druk gehad. 

Pen nu eindelijk vakantie. Dan denk je bij jezelf Grey’s Anatomie & the walking dead te kijken. We blijven tenslotte in Nederland nu en met dit weer is dat een leuk tijdverdrijf. 

Zie dat allebei de series eraf zijn. Als ik dat had geweten had ik ieg TWD opgenomen. 

Wat een slechte service om deze 2 top series te verwijderen. Leuk ook voor ons als zorgmedewerkers. Fijn dat iedereen voor on heeft geapplaudisseerd en wél tijd heeft gehad om op tijd te kijken. Niet goed nagedacht KPN……...alleen maar aan de thuisblijvers gedacht  

 

Jacques


Wat jammer om dit te lezen, @SMTO! We doen dit natuurlijk niet om zorgmedewerkers te pesten. Echter verandert het aanbod van tijd tot tijd. Denk aan licenties die aflopen of series die plaatsmaken voor andere. Misschien is de Grey's Anatomy spin-off ‘Station 19’ iets voor je! Ik wens je een hele fijne vakantie.