Skip to main content
Vraag

Wanneer bericht over aansluiting glasvezel?

• September 7, 2025
  • 8 reacties
  • 110 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Op 8 oktober gaat mijn contract bij kpn in; alleen is er nog geen afspraak gemaakt met een monteur om de glasvezel verbinding aan te sluiten (voorbereiding is reeds gedaan). Op welke termijn kan ik dit ongeveer verwachten?

8 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • September 7, 2025

Beste ​@LD1985 ongeveer 1 week voor de aansluitdatum ontvang je de spullen voor een DHZ-aansluiting of KPN moet op jouw adres beslissen dat er een monteur nodig is, die meldt zich dan t.z.t.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 7, 2025

Beste ​@LD1985 ongeveer 1 week voor de aansluitdatum ontvang je de spullen voor een DHZ-aansluiting of KPN moet op jouw adres beslissen dat er een monteur nodig is, die meldt zich dan t.z.t.

Dank voor je reactie, ik neem aan dat ik niet zelf die glasvezel kabel hoef te strippen en aan te sluiten op een nog te installeren kastje hiervoor? Even los van de aansluiting op het modem. 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • September 7, 2025

Beste ​@LD1985 je schreef dat de voorbereiding voor glasvezel al gedaan was, dan verwacht ik zoiets, zie foto:

glasvezelaansluiting

Of zit er bij jou iets anders?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 7, 2025

Beste ​@LD1985 je schreef dat de voorbereiding voor glasvezel al gedaan was, dan verwacht ik zoiets, zie foto:

glasvezelaansluiting

Of zit er bij jou iets anders?

Ah nee, bij mij is alleen de kabel gelegd, verder niets.. 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • September 7, 2025

Dan moet er dus een monteur komen ​@LD1985 

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hallo ​@LD1985, leuk dat je hebt gekozen voor KPN! 💚 Welkom.

Het duurt nog even voor het 8 oktober is. Je krijgt zo'n 3 dagen voor de start van jouw abonnement het installatiepakket binnen. Dan is ook bekend of er een monteur zal komen of dat je zelf kunt installeren. Al denk ik dat deze er sowieso gaat komen, aangezien je überhaupt nog geen glasvezelkastje hebt. We zullen hierover contact met je opnemen.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 7, 2025

Hallo ​@LD1985, leuk dat je hebt gekozen voor KPN! 💚 Welkom.

Het duurt nog even voor het 8 oktober is. Je krijgt zo'n 3 dagen voor de start van jouw abonnement het installatiepakket binnen. Dan is ook bekend of er een monteur zal komen of dat je zelf kunt installeren. Al denk ik dat deze er sowieso gaat komen, aangezien je überhaupt nog geen glasvezelkastje hebt. We zullen hierover contact met je opnemen.

Hallo, ik heb inmiddels nog niks vernomen over zowel het pakket als de montage.. 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Dan zou ik even zo snel als mogelijk contact zoeken met de klantenservice ​@LD1985 want dit is wel heel krap. Dan kan er eventueel ook een afspraak gemaakt worden voor een monteur. Ik zou dan even contact zoeken met de klantenservice. Dat kan  via een terugbelafspraak op een moment dat jou dat uitkomt.