Skip to main content

We kunnen bijna een ordner vullen met problemen die wij hebben met de KPN.

Het gaat al om slecht internetverbinding we betalen de volle pond voor een goede internet verbinding maar krijgen gewoon slechte kwaliteit. Ze geven alleen maar standaard excuses en dat het ligt aan ons. Meerdere malen aangegeven dat het modem slecht functioneert, maar helaas begrijpen ze dit niet.

Maar dan komt het ultieme frustraties rondom KPN, er treedt een storing op, hierdoor modem niet kunnen herstarten ect. Na langdurig moeten wachten bijna drie kwartier, krijgen we eindelijk waar we al twee jaar voor strijden een nieuwe modem.

Helemaal blij dat we de volgende dag een nieuwe modem krijgen. Het is natuurlijk KPN er zijn altijd weer problemen dus duurt het wachten op de modem ook vijf dagen. 

Na ontvangst de modem kunnen installeren, het werkt meteen wel een controle gedaan. Het werkte zeker te goed, want op gegeven moment viel de vaste telefoon weg aantal dagen zonder telefoon.

Hiervoor geen begrip bij de service medewerkers. Bijna een gehele dag ermee bezig geweest.

Er zou een monteur komen, die belt u, jawel op het vaste nummer, zeker een grapje van KPN (humor).

Na een paar dagen doet de telefoon het. Weer een frustratie minder. Maar dan zorgt de KPN er wel weer voor dat de frustraties weer terug komen. Want nu opeens geen televisie meer. Daar gaat je goed gevoel om het weekend in te gaan.

Wat leuk he dat de kpn je zo bezig houdt terwijl je een flink bedrag betaalt aan hun. Maar dat is zeker voor de mislukte reclame rondom het nederlands elftal te betalen.

Dus een dringend verzoek om nu eens goed de problemen op te lossen en ons als klant serieus nemen.

Ik hoef ook geen reactie van jullie ach wat triest allemaal. Ik wil gewoon dat de problemen worden verholpen en een brede compensatie rondom de schade die wij door toedoen van de KPN hebben gekregen. 

@Bildt . Wat een vervelende situatie!

Ik begrijp dat je nu dus geen itv hebt? Wat is de foutcode? Of is het beeld zwart? Alle info is welkom.

Heb je de tuner al even herstart? 

Kun je tevens je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven? Dan kan ik de lijn doormeten.

 


Wat voor een melding krijg je op de televisie?