Skip to main content

ik wil graag weten wanneer het modem wordt omgewisseld, ik heb een afspraak gemaakt maar ben de datum vergeten.

Niet de beste plaats hier, probeer het op de gratis servicedesk telefoon 0800-0402 is in eerste instantie een zogenaamd intelligent antwoordapparaat , maar die zou zelfs het antwoord op zo’n eenvoudige vraag moeten kunnen geven. Anders wordt je doorverbonden. 


Hi @suyker! Ja, team@CorL, voor snel en direct contact kun je het beste met ons bellen of chatten! Is dat intussen gelukt: weet je wanneer de omruilafspraak gepland staat? Je moet daar overigens ook een bevestiging van hebben ontvangen per SMS en per e-mail.

Voor de volledigheid nog even onze openingstijden en hoe je een chat kunt opstarten met één van mijn collega's:

  • Telefonisch via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.