Skip to main content

Beste meneer/mevrouw,

 

Ik wil graag op BBC first Harry Wild terugkijken en andere programma's gisteren om 21.00 uur op BBC first en dat lukt niet.

 

Er is, weer, storing met het terug kijken via BBC First. Alleen lijkt het me nog niet echt gelukt de moderators en sommige superusers hiervan te overtuigen.

Alles wat sinds vrijdagavond 21:00 uur is/wordt uitgezonden is momenteel niet terug te kijken!!

Ga er in ieder geval maar van uit dat het niet met terugwerkende kracht hersteld wordt.

Gelukkig herhaalt BBC First veel.

Vanavond om 22:00 uur is de (eerste) herhaling van deze aflevering (Harry Wild)!

Voor de zekerheid gewoon kijken dan lijkt mij 😉. Of opnemen als je die optie hebt. 

Ook nog 10 juli om 22:55 uur.


Hallo @Desiree Bruntink, er waren zoals @PeterG aangeeft inderdaad problemen met het terugkijken via BBC First. Dit is nu weer hersteld.  


Hallo,

Ik heb gekeken en jullie hebben het hersteld alleen krijg ik een foutmelding dat hij niet aanwezig is en dat dit een probleem is van  het internet. ST104. 

Verder heb ik de hele week al dat ik de bold niet goed kan terugkijken mijn beeld stoort of gaat hangen. Vanmiddag kon ik wel father brown kijken zonder problemen alleen nu met het opnemen van de bold en het terugkijken is dat niet gelukt, alles hapert of blijft hangen. En dit is al de hele week. 

 


En ja ik heb zaterdag sanditon en harry wild gekeken. Ik hoop dat ik morgen wel een goed beeld heb met sanditon

 


Ik begrijp dat je kunt opnemen. Dat adviseer ik dan ook te doen met de series die je volgt op BBC First.


opnemen doe ik niet, alleen een herinnering lukt me. Ik ga er morgen gewoon om 21.00 uur klaar zitten voor de tv. 


Nou wat is dit teleurstellend zeg. Ik keek vandaag naar alles wat je terug kon kijken en alles was er, mooi dacht ik. Ik ging vanmiddag rosemary en thyme kijken, want die kende ik niet en had ik de vorige keer gemist. Erg leuk alles deed het. Toen call the midwife en halverweg ging het mis. Toen heb ik de tv uitgezet. Ik ben daarna maar gaan poetsen en toen ik moe was ben ik verder gaan kijken alleen dat bleef weer haperen. Toen netflix aangezet, geen probleem met het beeld. Toen sanditon om 21.10 uur maar dat was weer horten en stoten. Ik heb de helft niet meegekregen en het haperde. Dus ik wil graag weten wanneer dit is opgelost. Het gaat mij een beetje allemaal te lang duren. Het duurt al dagen dat ik geen fatsoenlijk tv kan kijken. Dit is heel erg irritant. Want je wordt flink chagrijnig hiervan. Misschien ga ik maar eens ergens anders een abonnement afsluiten. Hoe moeilijk kan dit zijn. Ik ben al jaren lid bij telfort geweest en toen kpn en nooit enig probleem, alleen sinds deze week. Aan mijn tv ontvanger kan het niet liggen, want die is nieuw. Ik moet je eerlijk zeggen, ik heb geen geld om op vakantie te gaan, dus tv kijken is voor mij erg leuk. En ik vind dit bijzonder vervelend dat dit niet lukt. Ik kijk heel veel meerdere keren. Ik kijk costa op netflix, heb ik een beetje plezier van dat ik ook op het strand zit.


Maandag was het nog niet helemaal. goed. 

Dinsdag kon ik alles weer bekijken zonder haperingen. Dus dat is mooi