Skip to main content

ik heb in een weekenddeal gebruik gemaakt van het aanbod voor een televisie te ontvangen. Echter helaas kan ik niets terug vinden wanneer ik deze kan verwachten, ja 14 dagen na installatie datum, maar in “mijn account” kan ik niets vinden dat ik dit kan volgen, wie kan mij helpen waar ik dit kan vinden?

Ha @michaelrutten1968, je krijgt het welkomstcadeau inderdaad 14 dagen na installatie. In jouw geval betekent dit dat je in de loop van volgende week een mail met track en trace code zou moeten ontvangen per mail. Heb je eind volgende week nog niets gehoord, bel dan even met Sidekix via 088 - 623 70 06. Zij zijn de partij die zorgen voor de levering. 


Super dank.


Ha @michaelrutten1968, je krijgt het welkomstcadeau inderdaad 14 dagen na installatie. In jouw geval betekent dit dat je in de loop van volgende week een mail met track en trace code zou moeten ontvangen per mail. Heb je eind volgende week nog niets gehoord, bel dan even met Sidekix via 088 - 623 70 06. Zij zijn de partij die zorgen voor de levering. 

Ik wordt er niet goed van, vorige week vrijdag bericht gehad dat die op zaterdag door POSTNL geleverd zou worden gewacht en uiteindelijk weer een update zou maximaal tot 22 uur kunnen duren. En vervolgens helemaal niets. Gisteren een email gehad, vandaag gebeld met het nummer wat van de leverancier zou zijn, en die gaven aan dat ze het intern moeten uitzoeken. WAT IS DIT VOOR CHAOS. Dit kan toch niet? Weet dan niemand iets? Heb wel een track en trace nummer maar goed die is nog steeds van afgelopen zaterdag…..


Wat rot, @michaelrutten1968! Zij zijn het nu aan het uitzoeken voor je? Ik hoop dat dat snel wordt opgelost. Heel vervelend dat het zo loopt!


Wat rot, @michaelrutten1968! Zij zijn het nu aan het uitzoeken voor je? Ik hoop dat dat snel wordt opgelost. Heel vervelend dat het zo loopt!

Bedankt voor de reactie maar inmiddels zijn we weer dagen verder, Postnl vind de reactie van KPN vreemd want een aangeboden pakket wordt niet geweigerd. Het is toch vaag maar als ik verder kijk over de deals dan wordt er wel vaker gerommeld....als ik volgende week nog niets heb vernomen want er zou een mail zijn verstuurd die ik niet heb ontvangen en ook niet in de spam dam ga ik verder kijken hoe ik dit gaan oplossen.