Het is nu al meerdere keren door KPN beloofd dat de zenders met de beste kwaliteit vanaf kanaal 1 beschikbaar zullen komen. Eerst werd jaren terug beloofd dat de HD-"Glas" zenders na het afronden van de uitrol van HD-op-1 ook vanaf kanaal 1 beschikbaar zouden komen en bij de introductie van de HD+ zenders op de TV+ Box is beloofd dat deze zenders ook op de "oude" TV vanaf kanaal 1 beschikbaar zullen komen.
Ik ben heel erg teleurgesteld dat dit nog altijd niet gerealiseerd is en ik bestempel KPN als zeer onbetrouwbaar in het nakomen van haar beloftes. Het is, ondanks het feit dat dit toch al vele vele malen gemeld is, bij KPN blijkbaar nog steeds niet doorgedrongen dat dit tot hele vervelende consequenties leidt voor het kunnen terugkijken van opnames via de TV apps (alle platforms) en de site immers het terugkijken van opnames van de 661-670 kanalen via de TV apps en site is niet mogelijk.
Â
Mijn vraag aan KPN is wanneer de HD zenders met de beste kwaliteit vanaf kanaal 1 beschikbaar zullen zijn.