Skip to main content
Beantwoord

Wanneer komen er meer 4K kanalen?

• July 14, 2023
  • 3 reacties
  • 92 keer bekeken

Ik heb al een tijdje een 4K abonnement. Maar het blijven maar een paar kanalen, er is er zelfs eentje er van af gehaald.

Komen er nog meer 4K kanalen anders moet ik het abonnement maar stop zetten?

Beste antwoord door Anonymous

Ik heb al een tijdje een 4K abonnement. Maar het blijven maar een paar kanalen, er is er zelfs eentje er van af gehaald.

Hallo @Werner van Dijk dan ben je van de omroepen afhankelijk wanneer zij in 4K uit gaan zenden.

Daar kan KPN ook niets aan doen, zij geven alleen maar de aangeboden zenders door in de door de omroepen aangeboden kwaliteit, nu dusHD.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • July 14, 2023

Er bijna niet één zender die in 4k uitzendt en ik verwacht ook niet dat het gaat gebeuren op korte termijn.  Het 4k abonnement is eigenlijk een beetje zonde van het geld. Overigens is dat bij iedere provider hetzelfde. 

• Antwoord
  • July 14, 2023

Hallo @Werner van Dijk dan ben je van de omroepen afhankelijk wanneer zij in 4K uit gaan zenden.

Daar kan KPN ook niets aan doen, zij geven alleen maar de aangeboden zenders door in de door de omroepen aangeboden kwaliteit, nu dusHD.

Dank voor de info!