Skip to main content

Wanneer komt 192 tv in het basispakket? Ik lees dat hier veel vraag naar is. 

@JolandaWB Welkom op het forum. 

Vooralsnog zijn er geen plannen om 192tv in het basispakket te stoppen. 

Wel kun je de zender kijken in het Pluspakket, het Pluspakket is gratis als je internet en tv combineert met mobiel. 

 


En zo wordt de zender ingezet bij de marketing om abonnees toch vooral te verleiden om mobiel en vast beide bij KPN onder te brengen. Ook wij doen dat door één goedkoop mobiel abonnement met 3GB aan data bij KPN onder te brengen. De kosten voor dat abonnement zijn €15,- en daardoor “krijgen” wij €5,- combivoordeel en “gratis” pluspakket t.w.v. €6,99. In totaal dus €11,99 korting waardoor het mobiele abonnement feitelijk €3,01 kost. Goedkoper vind je niet snel. Al onze andere mobiele abonnementen lopen overigens wel via een andere provider (T-Mobile) omdat zij goedkoper zijn dan KPN.


@wjb 

“off topic”

De enige zender die wij kijken in het pluspakket is Eurosport 2.

Verder helemaal niets.

Maar we hebben wel € 5,-- korting o HBO max en daar zijn wij toch blij mee. 😉😊

“off topic” 


Hallo @JolandaWB ,

Dat is een keuze van KPN. 192TV is daar zelf ook niet blij mee.

Zie de reactie van hun in dit topic.:

 

Wij van 192TV vinden dat we in het basispakket horen, simpelweg omdat de helft van Nederland onze doelgroep is en velen (noodgedwongen) thuis zitten en nostalgische muziek is voor ouderen een welkome afleiding. KPN heeft ervoor gekozen 192TV in het pluspakket te plaatsen en laat duidelijk zijn dat de vergoeding die KPN betaalt aan 192Tv inmiddels ook veel minder is dan toen wij begonnen, ik weet ook dat onze vergoeding bij lange na niet de hoogste is. Wij zenden uit zonder reclame, ‘bestaan’ dus van de vergoedingen van de kabelaars. Vinden aan de ene kant dat mensen die ons graag willen zien dat die daar extra voor zouden moeten betalen, wij hebben natuurlijk ook onze kosten (distributie, Buma, Sena, omroepen), maar tegelijkertijd zijn er veel ouderen die het niet kunnen betalen. Voor hen zou het basispakket een uitkomst zijn. Maar belangrijkste is dat het KPN Forum hier niet mag suggereren dat het aan ons ligt, door vergoedingen etc. 

 

KPN bepaalt jaarlijks in de periode juni/juli of er wijzigingen komen in het zenderpakket. Ik acht de kans niet heel groot. Persoonlijk zou ik deze zender ook graag bij Digitenne terug willen zien.


@Rutger_ 

“Wel kun je de zender kijken in het Pluspakket, het Pluspakket is gratis als je internet en tv combineert met mobiel”. 

Is dat zo Rutger? Ik zit sinds kort (weer) bij KPN en heb mijn eerste factuur gehad over de periode 27 juli t/m 26 augustus. Ik heb internet + TV en wij beiden hebben mobiel via KPN. Op die factuur staat toch echt 6,99 Euro voor het pluspakket opgevoerd.


Ik zit sinds kort (weer) bij KPN en heb mijn eerste factuur gehad over de periode 27 juli t/m 26 augustus. Ik heb internet + TV en wij beiden hebben mobiel via KPN. Op die factuur staat toch echt 6,99 Euro voor het pluspakket opgevoerd.

Als jouw mobiele abonnementen op hetzelfde adres staan en aangemeld zijn voor combivoordeel dan zou dat wel zou moeten zijn.

 


@wjb

Ja, wij staan gewoon op hetzelfde adres. Op die factuur zie ik niets van ‘korting pluspakket’ staan.

Kan ik dat zelf ergens aangeven? Of moet dit van KPN komen? Ik krijg binnenkort de volgende factuur. Misschien is het dan gecorrigeerd. Ik wacht die wel even af.

Bedankt voor je reactie.

PS: ik heb je link net gevolgd en de boel ingevuld. Binnen 2 dagen moet het dan goed komen.👍

 


Ja, wij staan gewoon op hetzelfde adres. Op die factuur zie ik niets van ‘korting pluspakket’ staan.

Kan ik dat zelf ergens aangeven? Of moet dit van KPN komen? Ik krijg binnenkort de volgende factuur. Misschien is het dan gecorrigeerd. Ik wacht die wel even af.

Heb je die mobiele abonnementen ook aangemeld voor combinvoordelen (Klik)?


Is inmiddels gedaan. Ik had bij mijn vorige bericht al een PS aangevuld.

Nogmaals bedankt amigo.👍