Skip to main content

Ik heb mee gedaan met het testen van KPN TV+ (DIW7022) Bij de test stuiten ik op Apple TV: 

Nu de test afgelopen is heb ik nog 4 DIW7022 aangeschaft. Alleen op de andere tv boxen kan ik geen Apple TV vinden via Google PlayStore, want op de test box staat ie er wel op. Werkt prima! Zou KPN eens met Apple TV willen contacten hierover? 😉

Waarvoor zou KPN? Welk belang hebben ze daarbij? Ik denk helemaal geen. Ik gok dat KPN die app zelf geblokkeerd heeft.


Verkeerd gegokt, @Nick83 😉 en leuk om weer wat van je te lezen op het forum, @Dennis Schreve

Het antwoord op jouw vraag staat in onze Bekende bevindingen van TV+:

We zijn in gesprek met Apple om de app toegevoegd te krijgen.

Hopelijk kun je de app op korte termijn toevoegen op jouw overige tv+ ontvangers! 🤞🏾


Verkeerd gegokt, @Nick83 😉 en leuk om weer wat van je te lezen op het forum, @Dennis Schreve

Het antwoord op jouw vraag staat in onze Bekende bevindingen van TV+:

We zijn in gesprek met Apple om de app toegevoegd te krijgen.

Hopelijk kun je de app op korte termijn toevoegen op jouw overige tv+ ontvangers! 🤞🏾

@Shyrin_ is hier al een update over? 🤔


Als KPN niets geblokkeerd heeft, waarom was die bij het testen dan eerst wel beschikbaar en nu niet meer?


Als KPN niets geblokkeerd heeft, waarom was die bij het testen dan eerst wel beschikbaar en nu niet meer?

Een hele goede vraag, dat is mij ook niet helemaal duidelijk.


 

Nu de test afgelopen is heb ik nog 4 DIW7022 aangeschaft.

Je kunt ze toch niet kopen? 


Nee, @Dennis Schreve hier is geen update over te melden. Als er een update te melden is, doen wij dat via onze Product Updates.


Even een update, Apple TV is beschikbaar op de Sagecom DIW7022 (KPN TV+ Box! 👍🏼