Skip to main content

waar blijft HBO Max..wordt al maanden aangekondigd voor September/Oktober.

Hoi, Marc. Welkom op het forum.

Binnenkort kun je het abo op HBOmax nemen via kpn (betaling via je factuur).

Dan kun je het gebruiken via de app in je Smart-TV, via je smartphone/tablet (en met chromecast op je TV), via een streaming box of stick.

Als je al gebruik maakt van de Entertainmentkorting op een ander pakket, dan kun je gewoon nu al HBOmax nemen direct via henzelf natuurlijk. Dat maakt dan niet uit. Apps overal behalve in de tv ontvanger van kpn. Die komt dus nog.

De app in de ontvanger lijkt ook te komen (heb ik overigens nergens aangekondigd of bevestigd gezien), want lees dit maar eens.

Alexandra, kpn moderator, schrijft:

“Deze update is een voorbereiding voor de komst van enkele nieuwe apps op de tv-ontvanger.”

 


Hallo @Marc van Utrecht ,

HBO Max komt inderdaad op de ontvanger, maar dat zal niet meteen bij de introductie zijn. KPN is bezig met de voorbereidingen….. 

waar blijft HBO Max..wordt al maanden aangekondigd voor September/Oktober.

……. (en het gaat vast niet lang meer duren) maar in eerste instantie zal de doorgifte niet rechtstreeks via de ontvanger plaatsvinden. Maar wel via de onderstaande mogelijkheden:  

 

Op welke apparaten kan ik HBO Max kijken?

Je kijkt HBO Max met de HBO Max app. Daarmee kijk je waar en wanneer je wil op deze apparaten: 

● Smart tv (Samsung, LG of Android TV) 

● Chromecast of Apple TV 

● Computer of laptop (Windows PC, MacOS, Chrome OS) 

● Smartphone of tablet (Android & iOS) 

● Game consoles (PS4/PS5/Xbox One/Xbox Series X/Xbox Series S)

bron : https://www.kpn.com/televisie/pakketten/hbomax.htm

Tweede bron : 

KPN-woordvoerder Gerd de Smyter bevestigt de komst van NPO Start aan Totaal TV. “KPN wil zijn tv-kijkers toegang bieden tot het beste entertainment. Daar hoort app-integratie ook bij. We voegen dan ook regelmatig nieuwe apps toe aan de verschillende tv-ontvangers. De NPO Plus app is momenteel nog niet geïntegreerd, maar we hopen dat binnenkort te realiseren. Als dat het geval is, zullen we onze klanten hierover informeren.”

https://www.totaaltv.nl/nieuws/npo-start-binnenkort-rechtstreeks-op-decodeer-kpn-interactieve-tv/


Dank je PeterG en Noordzee..ik volg de aankondiging al maanden..ik wacht op het ogenblik dat ik het kan gebruiken met de 5€ korting.


Begrijp ik @Marc van Utrecht . Hou dit forum goed in de gaten, want het wordt hier ongetwijfeld groots aangekondigd. En oktober is nog maar net begonnen…..

Graag geholpen. 👍🏼


@Marc van Utrecht 

Heb je al een Hussel abonnement (thuis dus)? Want met Alles-in-1 of “internet+TV” is er geen entertainmentkorting. En hoeveel entertainment pakketten je ook hebt, de korting krijg je maximaal op 1.


@PeterG Een Hussel abonnement..althans mijn moeder..ik vraag het namens haar.


Wanneer komt hbo in de zenderlijst of wanneer komt er een app van hbo in het app menu… nu bieden jullie iets aan wat iemand met een Philips tv ouder dan 6 jaar niet kijken


Wanneer komt hbo in de zenderlijst of wanneer komt er een app van hbo in het app menu… nu bieden jullie iets aan wat iemand met een Philips tv ouder dan 6 jaar niet kijken

@Zenderlijst hbo Zeer binnenkort. Een exacte datum is niet te noemen momenteel. Maar wordt hard aan gewerkt. 


Wanneer komt hbo in de zenderlijst of wanneer komt er een app van hbo in het app menu… nu bieden jullie iets aan wat iemand met een Philips tv ouder dan 6 jaar niet kijken

@Zenderlijst hbo Een Google tv-Chromecast werkt perfect voor “domme” tv’s 🙂 Eenmalige uitgave, in hdmi van je tv pluggen, google home app gebruiken, verbinden met wifi en klaar :-)


Hoi, @Zenderlijst hbo . De HBO app komt eraan. De verwachting is voor het eind van het jaar.

Weet je zeker dat je op die tv de HBO app niet kunt downloaden uit de Google Play Store? Of is dat nog geen Android-TV systeem?


 


Ik zie dat het er is..alles werkt :-)


Hoi, er is nu de actie hbomax 3 maanden gratis voor kpn'ers ik wil alleen GOT zien maar zit je daarna er dan een jaar aanvast want zolang doe ik er niet over 😏


Hoi, er is nu de actie hbomax 3 maanden gratis voor kpn'ers ik wil alleen GOT zien maar zit je daarna er dan een jaar aanvast want zolang doe ik er niet over 😏

Een extra dienst zoals HBO Max is maandelijks opzegbaar.