Skip to main content

Vraagje, wanneer wordt HD+ uitgerold voor tv plus en voor de reguliere kastjes? Is dat deze maand?

 

Admin: afgesplitst

Vraagje, wanneee wordt HD+ uitgerold voor tv plus en voor de reguliere kastjes? Is dat deze maand?

Zie hier.

Komt deze betere kwaliteit ook bij iTV vanaf kanaal 1?
Deze aanpassing geldt op dit moment alleen voor TV+. We zijn er wel mee bezig, maar het is nog niet te zeggen wanneer dit komt. 


Vraagje, wanneee wordt HD+ uitgerold voor tv plus en voor de reguliere kastjes? Is dat deze maand?

Volgens mij komt morgen de update voor tv+. Sommigen hebben de update al, zoals ik op een van de ontvangers. Overigens is HD+ een achterhaalde term en spreken ze bij KPN over HD. Voor de andere ontvangers gaat er voorlopig niets veranderen volgens mij. De glasvezel klanten hebben wel zo iets als HD glaszenders met een hogere bitrate.


Vraagje, wanneee wordt HD+ uitgerold voor tv plus en voor de reguliere kastjes? Is dat deze maand?

Zie hier.

 

Maar volgens mij is de vraag wanneer wanneer HD+ naar de "oude" (reguliere) kastjes uitgerold wordt. Dat is iets waar ik ook zeer geïnteresseerd in ben wetende dat dit afgelopen zondag een uurtje lang het geval is geweest en waarbij zelfs veel meer zenders met HD-"Glas" kwaliteit uitgezonden werden.

 


Ik heb de offtopic discussie verwijderd, hier een eigen topic voor aangemaakt en even een quote aan de reactie van @peter-keetfm toegevoegd:

Komt deze betere kwaliteit ook bij iTV vanaf kanaal 1?
Deze aanpassing geldt op dit moment alleen voor TV+. We zijn er wel mee bezig, maar het is nog niet te zeggen wanneer dit komt. 


Dat is overigens een goede vraag, ik hoop dat @Thomas of een andere moderator hier snel antwoord op kan geven.

Ik hoop oprecht dat dit op zeer korte termijn zal zijn zodat ik eindelijk na vele vele jaren opnames van deze zenders via de apps en site terug zal kunnen kijken.


Kunnen jullie wel een tijdspanne geven in weken , maanden of wellicht nog een jaar?


I hoop oprecht dat dit niet lang meer zal duren want het wordt na vele jaren toch eindelijk wel eens tijd dat de HD-"Glas" op 1 functionaliteit gerealiseerd wordt of moet ik het nu "De beste HD op 1" noemen.

@Thomas, Kom jij met een verlossend antwoord?