Skip to main content

Goedemiddag ,

 

sinds vorige week ben ik aangesloten en is mijn verbinding actief .

na mijn activatie zou ik een code krijgen voor de gratis tv die ik zou ontvangen , heb helaas nog steeds niks ontvangen. Kan iemand mij vertellen hoe het precies zit ?

 

 

Niemand die het weet ? Ook niemand van KPN zelf ?


Volgens mij, maar weet het niet zeker, na de 14 dagen bedenktijd.


Hoi Daantje, welkom hier. 

Volgens mij, maar weet het niet zeker, na de 14 dagen bedenktijd.

Dit is inderdaad juist, na de 14 dagen bedenktijd wordt het klaargemaakt en verstuurd. Is dit bij jou al verstreken? 


Hey ,

 

nee nu een week geleden .

maar ik begreep eruit dat je na activatie van je spullen een mail zou krijgen met een link om de order te kunnen volgen, blijkbaar is dat dus anders .


Dat verschilt per actie, maar dit gaat volgens mij om de EK actie. Ik adviseer je om in dit geval voor de zekerheid te bellen met de partner die dit afhandelt, bereikbaar op nummer 088 - 623 70 06. :relaxed:

Zij kunnen je alle details geven over de levering. 


Top , dank je wel !


Dat verschilt per actie, maar dit gaat volgens mij om de EK actie. Ik adviseer je om in dit geval voor de zekerheid te bellen met de partner die dit afhandelt, bereikbaar op nummer 088 - 623 70 06. :relaxed:

Zij kunnen je alle details geven over de levering. 

Nou ik heb contact gehad met de klantenservice en dat werkt ook niet optimaal ! De eerste medewerkster zei dat het niet juist in het systeem stond en ging uitzoeken waarom dat het geval was want ik had na activatie gewoon een link moeten krijgen om de verzending te kunnen volgen Vd tv . Het zou doorgezet worden naar de juiste afdeling .

ik vandaag weer bellen , zegt een mannelijke collega dat in het systeem stond na melding van eerdere collega eerst aansluiten door monteur . Ik zeg aansluiten ? Mijn spullen zijn aangesloten en ik kijk heerlijk tv en internet ook prima . Ow zegt de medewerker dan heeft ze het niet goed neergezet ….. nu weer naar juiste afdeling en weer afwachten !!

slecht welkom zo !


Ik ben dan ook benieuwd wat er aan de hand is. Zou je ook je huisnummer willen invullen in je profiel? Ik zie alleen je postcode namelijk. 


Ik ben dan ook benieuwd wat er aan de hand is. Zou je ook je huisnummer willen invullen in je profiel? Ik zie alleen je postcode namelijk. 

Zojuist gedaan , hopelijk kan jij mij wel op een juiste manier helpen . 


Ik ben dan ook benieuwd wat er aan de hand is. Zou je ook je huisnummer willen invullen in je profiel? Ik zie alleen je postcode namelijk. 

Helaas nog steeds niks gehoord 


Ik ben dan ook benieuwd wat er aan de hand is. Zou je ook je huisnummer willen invullen in je profiel? Ik zie alleen je postcode namelijk. 

Helaas nog steeds niks gehoord 

Ik heb zelf ook gebeld met die afdeling. Ik ben nog voor je bezig. Ik kom hierop terug. 


@Daantjei83 ik heb een bericht gehad dat het nu is opgepakt. Zou je dit willen bevestigen?


@Daantjei83 ik heb een bericht gehad dat het nu is opgepakt. Zou je dit willen bevestigen?

Ik heb 3 keer een ander antwoord gekregen , nu moet ik weer tot uiterlijk 4 september wachten . Het is mij niet duidelijk of dit klopt en waarom ik dit antwoord niet eerder heb gehad . Een dag na aansluiten zou ik een code krijgen , dit klopt dus niet ? 


@Daantjei83 ik heb een bericht gehad dat het nu is opgepakt. Zou je dit willen bevestigen?

Ik heb 3 keer een ander antwoord gekregen , nu moet ik weer tot uiterlijk 4 september wachten . Het is mij niet duidelijk of dit klopt en waarom ik dit antwoord niet eerder heb gehad . Een dag na aansluiten zou ik een code krijgen , dit klopt dus niet ? 

Dat klopt wel, echter is jouw order blijven hangen ergens. Vandaar dat ik het handmatig heb laten doen. Mijn oprechte excuses hiervoor, had het graag ook anders gezien. Het komt in ieder goed.

Dankjewel overigens voor je geduld.


@Daantjei83 ik heb een bericht gehad dat het nu is opgepakt. Zou je dit willen bevestigen?

Ik heb 3 keer een ander antwoord gekregen , nu moet ik weer tot uiterlijk 4 september wachten . Het is mij niet duidelijk of dit klopt en waarom ik dit antwoord niet eerder heb gehad . Een dag na aansluiten zou ik een code krijgen , dit klopt dus niet ? 

Dat klopt wel, echter is jouw order blijven hangen ergens. Vandaar dat ik het handmatig heb laten doen. Mijn oprechte excuses hiervoor, had het graag ook anders gezien. Het komt in ieder goed.

Dankjewel overigens voor je geduld.

Wanneer krijg ik nu dan die code ? Want dat weet ik nu nog steeds niet. 


Daantje, heb een reactie gehad dat je inmiddels een bericht hebt gehad over hoe en wat. Klopt dit?