Skip to main content

ik heb internet en digitale tv deze contrakt was bijna afgelopen en zou over stappen op digitenne maar heb me bedacht de digitenne heb ik geanuleerd en een nieuwe aanbieding gekregen met korting van u collega voor internet en interactive tv nu wilde ik graag weten wanneer mijn korting in gaat en een bevesteging hier van hebben

Hi @gerben1975, welkom op ons forum en bedankt voor jouw bericht. Heb je inmiddels al een bevestiging gekregen of ben je nog in afwachting hiervan? Mocht je de bevestiging nog niet hebben ontvangen, zou je dan jouw profiel volledig in kunnen vullen en hieronder een seintje kunnen geven als je dat hebt gedaan? Dan ga ik voor je op onderzoek uit!


nog  geen bevestiging ontvangen volgens mij gaat dit maart pas in 

 

groet gerben  en ik ben bezig met mijn profiel


Een thuis abonnement loopt niet af, dat blijft gewoon doorlopen en kun je niet opnieuw afsluiten. En al helemaal niet met korting. Alleen nieuwe klanten krijgen korting. Je bent pas een nieuwe klant als je 6 maanden geen internet en tv afgenomen hebt bij KPN.


oke duidelijk geen vragen meer


Misschien kan @Ron nog even alles nakijken, om te zien of alles goed geregeld is. Zodat je straks in maart niet plots voor een verrassing komt te staan. In dat geval moet je even je forum profiel invullen.


Ik kan dat voor je nakijken, ik zie alleen nog geen gegevens in jouw profiel staan. Zou je dat nog kunnen invullen en een seintje kunnen geven?