Skip to main content

Ik heb via de app een extra kastje besteld. Onder in beeld stond nog ‘uw bestelling is geplaatst’ of zoiets. Hebben jullie een indicatie hoe lang het duurt voordat je deze ontvangt? 
alvast bedankt voor je reactie 

 

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @JesseT. Heb je per mail een bevestiging ontvangen van deze wijziging? Je hebt volgens ons systeem op dit moment twee tv-ontvanger. Heb je een derde ontvanger besteld? Ik zie in ons systeem niet terug dat er een extra (derde) tv-ontvanger hebt besteld. Je kan het beste deze bestelling opnieuw plaatsten. Ik kan het natuurlijk ook voor jou regelen. Laat je mij weten waar jou voorkeur naar uit gaat?


Hoi @JesseT. Heb je per mail een bevestiging ontvangen van deze wijziging? Je hebt volgens ons systeem op dit moment twee tv-ontvanger. Heb je een derde ontvanger besteld? Ik zie in ons systeem niet terug dat er een extra (derde) tv-ontvanger hebt besteld. Je kan het beste deze bestelling opnieuw plaatsten. Ik kan het natuurlijk ook voor jou regelen. Laat je mij weten waar jou voorkeur naar uit gaat?

Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat je zelf een nieuwe bestelling hebt geplaatst. Als je mijn hulp nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag!