Skip to main content
Vraag

Wanneer krijgt de KPN TV+ Box een nieuwere Android versie?

• April 4, 2026
  • 4 reacties
  • 97 keer bekeken

Nuttig om te weten. De Android versie is 11 resp. 12 voor de boxen en zal niet wijzigen. Eerdere veelvuldige verzoeken om een update naar versie 14: we zijn ermee bezig. Wat is het nou? Ons voortdurend voor de gek houden of wordt de huidige oude en niet langer ondersteunde versie in 2026 echt 14 of 15?

Admin: quote verwijderd i.v.m. leesbaarheid & eigen topic voor aangemaakt

4 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • April 4, 2026

Zie ook hier.

Android TV versie 15 is er nog niet en wordt waarschijnlijk zelfs overgeslagen.

Er zijn heel veel topics met de vraag om naar de nieuwste Android versie te gaan.

Ik mag het niet meer vermelden of zeggen van de moderater.

Vandaar dat ik geen nummer typte.😉😃😅

P.S.

Mijn voorkeur is altijd om het nieuwste besturingssysteem te hebben.

Bij mobiel of tablet is dat voor mij het teken om een nieuwe te kopen, als de “oude” geen nieuwere versie meer krijgt.😉

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

De wens is intern bij ons bekend ​@Waarom-niet, zodra er iets bekend is zullen we dit met een Product Updatedelen. 

Op dit moment werkt de e-mailmelding voor een Product Updates niet. 
We adviseren om het topic of de Product Update pagina zo nu en dan zelf te checken voor nieuwe informatie.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • April 7, 2026

Die mail krijg je al lang niet meer.

Dat is de reden dat de updates nu in de KPN TV topic's worden vermeld.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18

Klopt, inderdaad, namens mij en Thomas bedankt voor deze toevoeging!

Er zijn heel veel topics met de vraag om naar de nieuwste Android versie te gaan.

Ik mag het niet meer vermelden of zeggen van de moderater.

Vandaar dat ik geen nummer typte.😉😃😅

Kleine verduidelijking: er is geen sprake van een verbod op het noemen van Android 14 of andere Android-versies.

De eerdere opmerking ging over het managen van verwachtingen rondom toekomstige updates (zoals Android 14), omdat hierover op dit moment nog geen definitieve informatie kan worden gedeeld. Als je hier nog vragen over hebt of hierop wilt reageren, kan dat altijd via een PB naar mij, ​@joop2011