Skip to main content
Beantwoord

Wanneer krijgt mijn VIP2952 een update?

• August 24, 2026
  • 2 reacties
  • 56 keer bekeken

Ik heb begrepen dat KPN bezig is met een update. Is hier al een status van bekend of kan ik beter mijn VIP2952 omruilen voor een VIP5202? 

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hi ​@Pierke040, ik haak toch nog even in, want je stelt wel een goede vraag!

Zoals Wartywolfs laat zien, zijn we altijd bezig met updaten van onze tv-ontvangers. Dus het is niet zo dat jouw huidige tv-ontvanger geen updates meer krijgt.

Echter klopt het ook dat we begonnen zijn met het vervangen van de oudere tv-ontvangers, waaronder de VIP2952. Dat gebeurt in batches (groepjes), en kunnen we niet versnellen voor je, maar weet dat we je daar vanzelf over benaderen! Meer daarover lees je ook in dit topic: 

2 reacties

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • August 24, 2026

Wanneer komen deze updates?

Normaal doen we dit soort dubbele updates tegelijkertijd. Deze keer doen we de versies los van elkaar.

NMC 9.0.246_1

• Pilotgroep: 21 augustus
  • Uitrol: 25 t/m 28 augustus

HTML 6.246.x

• Pilotgroep: 25 en 27 augustus
  • Uitrol: 1 en 3 september

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hi ​@Pierke040, ik haak toch nog even in, want je stelt wel een goede vraag!

Zoals Wartywolfs laat zien, zijn we altijd bezig met updaten van onze tv-ontvangers. Dus het is niet zo dat jouw huidige tv-ontvanger geen updates meer krijgt.

Echter klopt het ook dat we begonnen zijn met het vervangen van de oudere tv-ontvangers, waaronder de VIP2952. Dat gebeurt in batches (groepjes), en kunnen we niet versnellen voor je, maar weet dat we je daar vanzelf over benaderen! Meer daarover lees je ook in dit topic: