Skip to main content

Wanneer kunnen we Discovery+ kijken op de TV? Ik begrijp dat je je eerst moet abonneren en aanmelden.

 

Discovery+ is niet bij KPN. Wil je Discovery+ dan kun je dit via hun afsluiten, en dan kun je het kijken op jou SmartTV. Want dit gaat niet via de tv ontvanger van KPN.

https://www.googleadservices.com/pagead/aclk?sa=L&ai=DChcSEwiakYTV-5bvAhU3g4MHHfX-AloYABAAGgJlZg&ohost=www.google.nl&cid=CAASEuRos61jMORm8lFLGCUZDyD5IQ&sig=AOD64_3uHvz6Cy0rXZcKGYC63VG9QasR1Q&q&adurl&ved=2ahUKEwjYrvvU-5bvAhUN_6QKHctkByIQ0Qx6BAgDEAE


Oke, dank je wel voor je uitleg, maar ik wacht nog even op nog wat berichtjes, omdat het me nog niet helemaal duidelijk is. Heb de App wel op mijn mobiel maar dat vind ik te klein beeld en ik kan het ook bekijken op de computer, maar zo het graag ook op mijn Smart TV willen bekijken, is wat relaxter.

Vr. groet.


@Hagedisje je kunt de app ook downloaden op jou SmartTV. Dan kun je Discovery+ gewoon op jou tv kijken. 


Ik lees net op de site van KPN dat je TV niet ouder mag zijn dan 4 jaar, dus denk ik niet dat ik de app kan downloaden. Het zo geweldig zijn mijn favoriete zenders te kunnen zien. Dus als je nog meer tips hebt hoe te downloaden b.v. zou ik heel blij zijn.

Dank je wel Dennis


Beste @Hagedisje, welke merk & type tv heb je? Misschien kan ik dan meekijken. 😉


Hallo Dennis, ik heb een Samsung Smart TV, maar is al zo'n10 jaar oud. Maar heb nu geen tijd, kom erop terug.

Dank je wel, vr. groeten.