Skip to main content

Wanneer mag ik mijn decoder omruilen heb een aris 5929

Hallo @Henk 12 ,

KPN ruilt de huidige Arris-ontvangers niet om. Alleen bij een defect krijg je een vervangende ontvanger en dat zal waarschijnlijk weer een Arris zijn.  

 

Of wil je de nieuwe KPN TV+-ontvanger? 

Dan kun je jouw abonnement verlengen als je tenminste contractvrij bent. .

Dat kan telefonisch via 0800-0402. Het kan sinds kort ook via internet: https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Hier vindt je de status van de bekende bevindingen van KPN TV+: 

 

Je gaat dan waarschijnlijk ook iets minder per maand betalen. De huidige prijzen en mogelijkheden vindt je in dit overzicht: 

 


Bedankt voor het antwoord wel zag ik dat er nog wat kinderziektes waren bij tv+


Ja, dat is wel waar. Maar de KPN TV+-ontvanger wordt steeds beter door alle software-updates. Daarom ook de link naar dat topic zodat je je een beetje kunt inlezen. 


Nogmaals dank ga mij erin verdiepen


De meeste kinderziektes van de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) zijn er ondertussen wel uit.

Het zijn nog een paar dingen, maar dat zijn vooral wensen en wat kleine dingen.


en wat kleine dingen.

Zoals lip sync problemen (en standaard stereo tenzij je dat zelf verandert), zacht geluid, en slechte of compleet ontbrekende onderiteling voor wie daarvan afhankelijk is. 🤔

(En @Henk 12, TV+ Bekende bevindingen is niet volledig en niet up-to-date.)


Hallo @Henk 12 ,

KPN ruilt de huidige Arris-ontvangers niet om. Alleen bij een defect krijg je een vervangende ontvanger en dat zal waarschijnlijk weer een Arris zijn.  

 

Of wil je de nieuwe KPN TV+-ontvanger? 

Dan kun je jouw abonnement verlengen als je tenminste contractvrij bent. .

Dat kan telefonisch via 0800-0402. Het kan sinds kort ook via internet: https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Hier vindt je de status van de bekende bevindingen van KPN TV+: 

 

Je gaat dan waarschijnlijk ook iets minder per maand betalen. De huidige prijzen en mogelijkheden vindt je in dit overzicht: 

 

 


en wat kleine dingen.

Zoals lip sync problemen (en standaard stereo tenzij je dat zelf verandert), zacht geluid, en slechte of compleet ontbrekende onderiteling voor wie daarvan afhankelijk is. 🤔

(En @Henk 12, TV+ Bekende bevindingen is niet volledig en niet up-to-date.)

Â