Skip to main content

Vorige week leverde KPN ons een nieuwe Arris TV ontvanger, maar zonder afstandsbediening. De oude had ik meegestuurd met de retourzending van de Motorola. Ik krijg steeds een reactie: afstandsbediening is onderweg. Is er vertraging in de verzending ?

Admin: afgesplitst van originele topic

@Kleintjeklein 

Het enige wat je retour had hoeven te sturen was de KPN tv decoder en de voedingsadapter.

De “oude” KPN afstandsbediening had je gewoon kunnen gebruiken.

 

Gelukkig kan je heel erg makkelijk een nieuwe aanvragen en meestal wordt die binnen 1 werkdag geleverd.

Zie ook hier. 


Hoi @Kleintjeklein. Welkom op het KPN Forum! We zijn inmiddels al een aantal dagen verder. Heb je al een nieuwe afstandsbediening? 


Nee, ik heb de afstandsbediening nog steeds niet ontvangen, terwijl de melding dat ie onderweg is voortduurt. Daar geloof ik niet meer in, wat moet ik doen ? 


Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan stuur ik een nieuwe afstandsbediening toe. 


Zit je nu helemaal zonder of heb je nog een afstandsbediening van een andere ontvanger? 

Hier heb ik er ook nog een liggen, omgeving Haarlem-zuid.


 

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Ik heb het profiel aangevuld


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb zojuist een nieuwe afstandsbediening toegestuurd. 😊