Skip to main content

wanneer ontvang ik geld terug van teruggestuurde nieuwe DVS?  De set is sinds 20 januari in jullie bezit, wanneer wordt het geld ongeveer aan mij overgemaakt?

Hoi @wollie5 en welkom op het forum! Normaliter is dit binnen 2 weken, maar het hangt af van hoe je de set gekocht hebt. Was dit los via de webshop? Zo ja, dan geldt het volgende:

Wanneer je dit product terug wilt sturen, neem dan voor een goede afhandeling en instructies eerst contact op met Ceva Logistics via 070-301 39 88. Je kunt jouw product dan in de originele verpakking retour sturen. Bij je pakket vind je een retoursticker. Gebruik deze sticker voor het terug sturen van je pakket. Na de annulering heb je nog 14 dagen om de ontvangen apparatuur kosteloos aan KPN terug te geven.

Heb je apparatuur gekocht bij het afsluiten of wijzigen van je abonnement?
Heb je het gekocht in de kpn winkel, via een monteur,
telefonisch of via chat toen je contact met een kpn medewerker had ?
Dan kun je het product binnen 14 dagen retourneren in een kpn winkel met het aankoopbewijs.

Vind een kpn winkel

Dat laatste gaat niet meer lukken als je het al retour hebt gestuurd. Zou je in dat geval je forumprofiel aan willen vullen met je adresgegevens, de naam en geboortedatum van de contractant, de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN en de track & trace code van het verzendbewijs? Die laatste twee kunnen bijvoorbeeld onder persoonlijke opmerkingen. Dan kan ik op onderzoek uit!