Skip to main content
Beantwoord

Wanneer ontvang ik mijn nieuwe TV ontvanger?

• November 29, 2021
  • 38 reacties
  • 583 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

38 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • December 5, 2021

Om eerlijk te zijn heb ik geen idee waar het door komt. Zeker omdat het ook bij allebei de ontvanger gebeurt. Het zou nog een sluiting in een kabel kunnen zijn. Heeft u een andere kabel geprobeerd toevallig,?

• Auteur
  • Topper
  • December 5, 2021

Ik heb andere kabels ook geprobeerd. Ik zal eens nieuwe aanschaffen. Kijken of dat werkt.

Hebben jullie verdere info nodig voor de verrekening? Hoe gaat dit in zijn werk?

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • December 8, 2021

Hi @SB7

Zou je nu voor mij het volgende willen doen? Naast je modem staat een glasvezelkastje, zou je dit kastje 10 seconden stroomloos willen maken? Zou je daarna ook de modem 10 seconden stroomloos willen maken en mij hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?

• Auteur
  • Topper
  • December 8, 2021

Dag KPN,

het lijkt er op dat ik hem aan de praat heb gekregen. Nogmaals een hele restart gedaan ivm nieuwe kabels.

Hoe zal de verrekening in werking gezet worden?

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • December 8, 2021

@SB7, zou je nu het glasvezelkastje 10 seconden stroomloos willen maken? Daarna ook de modem die daarop is aangesloten 10 seconden stroomloos maken? En mij hier daarna een seintje willen geven? 

• Auteur
  • Topper
  • December 14, 2021

Dag @Alex_P, zojuist gedaan…

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • December 15, 2021

Dag @Alex_P, zojuist gedaan…

Vergeten nog erbij te zetten, heeft dit geholpen? 

• Auteur
  • Topper
  • December 15, 2021

@Alex_P hij heeft geen storingen meer. Dank u.

nogmaals de vraag. Hoe gaat de beloofde verrekening in gang gezet worden? Ik heb hier nog niets van vernomen. Graag reactie op deze vraag.

met vriendelijke groeten

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • December 18, 2021

Dat is fijn om te lezen. Dit ga ik ook voor je afhandelen. Hoeveel dagen heb je nu in totaal zonder goedwerkende televisie gezeten? 

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • December 18, 2021

Wij gaan er vanuit dat uw collega ook een aantekening heeft gemaakt in ons dossier?? Waarop u terug kunt vinden dat bovenstaande afspraken gemaakt zijn? Anders is ons telefoongesprek mogelijk opgenomen (voor trainingsdoeleinden), waarop onze afspraken zijn terug te luisteren.

Hopelijk ontvangen wij spoedig bericht

Uw collega.

Alleen de moderater werkt bij KPN, de overige zijn net als jij klant van KPN.

Op een forum helpen klanten elkaar.

En voor iedereen alvast hele fijne feestdagen. 

• Auteur
  • Topper
  • December 20, 2021

@Alex_P super fijn dat je dit kan oppakken. We hebben vanaf onze start bij KPN (15 juli) tot 8 december geen goedwerkende televisie gehad. Daarbij hebben we een volle week zonder tv (kastje) gezeten tijdens het opsturen en de nieuwe ontvangen.

Heb jij dan voldoende informatie?😬

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • December 21, 2021

Perfect! Dit komt ook overeen met wat ik hier zie. 

Ik heb je een privébericht gestuurd met de bedragen die bij jouw abonnement horen en de vergoeding waarop ik uitkom. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • December 21, 2021

@SB7 Dank voor je bericht, komt goed!