Skip to main content

Goedenavond,

 

Zoals dinsdag 22-11 afgesproken met uw collega zouden wij mijn KPN tv-kastje retour zenden om vervolgens een nieuwe opgestuurd te krijgen. Helaas kon het niet anders dan op deze manier en zitten wij hierdoor een aantal dagen zonder tv. De afspraak die gemaakt is, is dat we alle dagen die we zonder KPN tv-kastje zitten, terug vergoed krijgen op onze maandelijkse kosten. Wij gaan er vanuit dat dit allemaal netjes verrekend zal worden wanneer wij ons nieuwe kastje hebben ontvangen. Onze vraag, moeten wij hier nog actie voor ondernemen, of wordt dit automatisch geregeld?

 

Daarnaast waren wij ook benieuwd wanneer we ons nieuwe kastje zullen ontvangen? Is de oude al veilig bij jullie aangekomen en worden stappen tot verzending al ondernomen? Graag worden wij op de hoogte gehouden van dit proces.

 

Hopelijk kunt u al onze vragen spoedig beantwoorden.

 

Met vriendelijke groeten

 

 

 

Om eerlijk te zijn heb ik geen idee waar het door komt. Zeker omdat het ook bij allebei de ontvanger gebeurt. Het zou nog een sluiting in een kabel kunnen zijn. Heeft u een andere kabel geprobeerd toevallig,?


Ik heb andere kabels ook geprobeerd. Ik zal eens nieuwe aanschaffen. Kijken of dat werkt.

Hebben jullie verdere info nodig voor de verrekening? Hoe gaat dit in zijn werk?


Hi @SB7

Zou je nu voor mij het volgende willen doen? Naast je modem staat een glasvezelkastje, zou je dit kastje 10 seconden stroomloos willen maken? Zou je daarna ook de modem 10 seconden stroomloos willen maken en mij hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?


Dag KPN,

het lijkt er op dat ik hem aan de praat heb gekregen. Nogmaals een hele restart gedaan ivm nieuwe kabels.

Hoe zal de verrekening in werking gezet worden?


@SB7, zou je nu het glasvezelkastje 10 seconden stroomloos willen maken? Daarna ook de modem die daarop is aangesloten 10 seconden stroomloos maken? En mij hier daarna een seintje willen geven? 


Dag @Alex_P, zojuist gedaan…


Dag @Alex_P, zojuist gedaan…

Vergeten nog erbij te zetten, heeft dit geholpen? 


@Alex_P hij heeft geen storingen meer. Dank u.

nogmaals de vraag. Hoe gaat de beloofde verrekening in gang gezet worden? Ik heb hier nog niets van vernomen. Graag reactie op deze vraag.

met vriendelijke groeten


Dat is fijn om te lezen. Dit ga ik ook voor je afhandelen. Hoeveel dagen heb je nu in totaal zonder goedwerkende televisie gezeten? 


Wij gaan er vanuit dat uw collega ook een aantekening heeft gemaakt in ons dossier?? Waarop u terug kunt vinden dat bovenstaande afspraken gemaakt zijn? Anders is ons telefoongesprek mogelijk opgenomen (voor trainingsdoeleinden), waarop onze afspraken zijn terug te luisteren.

Hopelijk ontvangen wij spoedig bericht

 

Uw collega.

Alleen de moderater werkt bij KPN, de overige zijn net als jij klant van KPN.

Op een forum helpen klanten elkaar.

 

En voor iedereen alvast hele fijne feestdagen. 


@Alex_P super fijn dat je dit kan oppakken. We hebben vanaf onze start bij KPN (15 juli) tot 8 december geen goedwerkende televisie gehad. Daarbij hebben we een volle week zonder tv (kastje) gezeten tijdens het opsturen en de nieuwe ontvangen.

 

Heb jij dan voldoende informatie?😬


Perfect! Dit komt ook overeen met wat ik hier zie. 

Ik heb je een privébericht gestuurd met de bedragen die bij jouw abonnement horen en de vergoeding waarop ik uitkom. 


@SB7 Dank voor je bericht, komt goed!