Skip to main content

KPN anno 2023 op een moderne box, moet de opname echt hetzelfde zijn.

Dus ook 14 Mb/s 

Ook uitgebreid kijken, etc. Moet van dezelfde kwaliteit zijn.

Ik hoop dat KPN dit snel regelt.

Wat op een “oude” box kan, moet minimaal op een moderne nieuwe box kunnen anno 2023.

Hallo @joop2011 , ik meen ergens gelezen te hebben dat de opnamen in dezelfde kwaliteit weergegeven worden als de live-uitzendingen, zal wel ergens in 1 van de (update) topics over tv+ staan.

 


Hallo @joop2011 , ik meen ergens gelezen te hebben dat de opnamen in dezelfde kwaliteit weergegeven worden als de live-uitzendingen, zal wel ergens in 1 van de (update) topics over tv+ staan.

Dat is absoluut nog niet het geval, de beeld- en geluidskwaliteit zijn bij opnames beduidend lager dan bij live kijken.


@wjb daarom vraag ik ook aan KPN wanneer ze dit gaan oplossen.

Want wij nemen veel op en eind deze week heb ik ze ook.


@wjb daarom vraag ik ook aan KPN wanneer ze dit gaan oplossen.

Want wij nemen veel op en eind deze week heb ik ze ook.

Ik snap jouw vraag en ook ik zit met smart te wachten op het moment dat opnames in dezelfde kwaliteit aangeboden worden als de live-uitzendingen. Ik ben alleen bang dat dat nog wel even gaat duren.

 

Het bericht waar @JanD aan refereert staat hier maar ik meet en zie toch echt wat anders.

 


Dat hoop ik ook. Het mag ook wel inmiddels.

De TV+ box moet minimaal gelijkwaardig zijn met opnames afspelen als de VIP5202 met beeld en geluidskwaliteit. Dus ook Dolby 5.1.

Als de actiefilm op Veronica even LIVE niet afgekeken of helemaal niet gekeken kan worden en later terug gaat kijken via een opname dat de kijk en geluidsbeleving wel gelijkwaardig is. Dat is helaas nu niet zo....


@joop2011  Helaas ga je van mij nu niet plotseling het verlossende woord horen ;-)

 

Antwoord op je vraag: Weet ik niet.  Zodra @Erik_  , @Paul_   of ik nieuwtjes hebben zetten we dat uiteraard in de product updates.  Dus mijn advies is abonneer je op die topics.

https://forum.kpn.com/product-updates


Ik ben niet blij dat het antwoord van @Erwin_ als beste (oplossing) is gemarkeerd.😣

Ik heb dat zeker niet gedaan.

Melding gemaakt dat het merken als beste antwoord ongedaan moet worden gemaakt.

 

Ik zet deze in mijn agenda, en zet hem regelmatig boven aan.

Zodat hij actueel in de gaten gehouden kan worden.

Want dit is zeker heel erg belangrijk en anno 2023 mag dit geen probleem zijn.

Op de Arris 5202, Arris 2952 en Arcadyan HMB 2260 is namelijk ook de opname in de beste kwaliteit te zien.

En op een veel nieuwer product, DIW7022, mag het absoluut geen probleem zijn. 

 

Product updates ben ik al lang op geabonneerd. 😉😊


joop2011 schreef:

En op een veel nieuwer product, DIW7022, mag het absoluut geen probleem zijn.

Het probleem zit ook niet zozeer in de TV+ Box maar in de keuze om de opnames vanaf het online TV platform te betrekken i.p.v. het gewone TV platform op vlan 4. Het online platform doet (nog) helemaal niets met de verbeterde HD streams.


joop2011 schreef:

En op een veel nieuwer product, DIW7022, mag het absoluut geen probleem zijn.

Het probleem zit ook niet zozeer in de TV+ Box maar in de keuze om de opnames vanaf het online TV platform te betrekken i.p.v. het gewone TV platform op vlan 4. Het online platform doet (nog) helemaal niets met de verbeterde HD streams.

 

Dan hoop ik dat KPN dit heel snel aanpast.


Ik ben niet blij dat het antwoord van @Erwin_ als beste (oplossing) is gemarkeerd.😣

Ik heb dat zeker niet gedaan.

Melding gemaakt dat het merken als beste antwoord ongedaan moet worden gemaakt.

Het is niet de beste ‘oplossing’, maar het beste ‘antwoord’. Dat is niet hetzelfde. Het antwoord van Erwin is op dit moment wat het is. Je bent niet blij met het antwoord omdat anno 2023 dingen volgens jou allemaal makkelijk mogelijk moeten zijn. Snap ik. Maar dat verandert niets aan de correctheid van de reactie. 

 

 


Ik ben niet blij dat het antwoord van @Erwin_ als beste (oplossing) is gemarkeerd.😣

Ik heb dat zeker niet gedaan.

Melding gemaakt dat het merken als beste antwoord ongedaan moet worden gemaakt.

Het is niet de beste ‘oplossing’, maar het beste ‘antwoord’. Dat is niet hetzelfde. Het antwoord van Erwin is op dit moment wat het is. Je bent niet blij met het antwoord omdat anno 2023 dingen volgens jou allemaal makkelijk mogelijk moeten zijn. Snap ik. Maar dat verandert niets aan de correctheid van de reactie. 

 

 

Gister met opname terugkijken vaak stilstaand beeld, tot behoorlijke ergenis😀 moest telkens opnieuw aanzetten/opstarten


Is hier al wat meer nieuws over te melden?


Reageer