Skip to main content

Hallo,

 

Deze week heb ik onze oude Motorola 1853 omgeruild voor een Arris VIP2952 en geïnstalleerd. Nu staat de oudere software van 7.7.89_103 er nog op. Nu begreep ik van een post hier op het forum dat mensen die een 1853 hadden nu pas aan de beurt zijn voor de update en de mensen die alleen de andere ontvangers hadden deze update al hebben gehad. 

 

Mijn vraag is nu wanneer ik de update kan verwachten? Ik had hem dus al die tijd nog niet gehad, omdat ik nog een oude ontvanger had. Maar nu ik hem heb omgeruild, val ik eigenlijk onder de groep die al is afgerond. :sweat_smile:  Kan ik hier zelf iets aan doen? Kan ik bijvoorbeeld de update handmatig installeren?

Alvast bedankt. :slight_smile:

Goedeavond beste Kevin de vries. volgens mij kan dat. probeer het eens misschien lukt het. wel een fris update. 😀👍


Weet je toevallig ook waar ik zo’n optie zou kunnen vinden? Ik zie zelf nu nergens een knop als ‘bijwerken’ of iets dergelijks. 


Goedeavond beste Kevin. Dat gaat automatisch de update. 


Hallo @Kevin de Vries Welkom hier en goed dat je dit navraagt. Ik sluit me aan bij Cornelis: de update wordt automatisch beschikbaar gesteld! 


Oke, dankjewel! Was even bang dat ik door de ontvanger om te wisselen nu precies tussen de twee groepen zou gaan vallen. Hopelijk komt die automatische update dan toch een beetje snel. Vind dat nieuwe menu toch een stuk mooier dan de huidige hoor, haha.

Dankjewel @cornelis48 @Bart_