Skip to main content

Ik heb 2x gebeld ik vind dit niet klantvriendelijk een bandje.…

Er er afgelopen maandag afgesproken dat er contact wordt opgenomen wanneer alles voor mijn vader wordt geleverd. Tv, telefoon en WiFi. Nog steeds niet gebeld. ARMOR-****. Ik had aangegeven dat het prio is.

 

Admin: ordernummer verborgen i.v.m. privacy

Hallo Levering, welkom op het forum! Ik kan me voorstellen dat je graag duidelijkheid wilt hierover. Aan de hand van het ordernummer heb ik gelijk even voor je gekeken. Ik zie dat de bestelling in eerste instantie niet helemaal goed binnenkwam. Hij is door de backoffice behandeld en zou nu als openstaande aanvraag in ons systeem moeten staan. Maar ik zie hem niet. Ik heb navraag uitstaan hierover hoe dit zit. Ik kom er zo snel mogelijk bij je op terug.

 

Zodra de aanvraag goed in ons systeem staat duurt het over het algemeen 1 à 2 weken voor de verbinding opgeleverd is. Een preciezere datum kan ik geven zodra we de order gevonden hebben.


Hoi @Levering, hier ben ik weer. Het lijkt erop dat de bestelling toch niet gelukt is nadat hij door de backoffice behandeld is. Dat betekent dat er op dit moment geen actieve bestelling voor je vader is. Ik  kan de bestelling opnieuw invoeren. De inhoud van de uitgevallen bestelling kan ik zien (Hussel 50 + 1 interactieve TV + BelOnbeperkt NL). Het enige wat ik niet kan zien is het telefoonnummer en het rekeningnummer. Als je dan ook wilt dat ik dit opnieuw invoer, geef het alsjeblieft hier aan en vermeld de beide nummers in je forumprofiel (veld ‘ persoonlijke opmerking").