Skip to main content

Ik heb op dit moment 2 x Arris 2952 als ontvanger en een bestelling geplaatst voor 1 x 4K TV in een Hussel pakket. Echter heb ik een bericht ontvangen dat mijn bestelling gereed is, maar nog geen 4K ontvanger en alleen maar een doos om 1 van de 2 oude ontvangers in te leveren? Wanneer wordt normaalgesproken de 4K ontvanger geleverd?

Hallo @Cusiel ,

Normaal gesproken heb je ontvanger binnen enkele werkdagen in huis nadat je de bevestiging hebt ontvangen. 
 

Ik ga er daarom vanuit dat je de nieuwe ontvanger inmiddels in huis hebt. 


Dat hoop ik ook! Mocht je hem nog niet hebben, laat het weten. 😄


Ik heb op dit moment 2 x Arris 2952 als ontvanger en een bestelling geplaatst voor 1 x 4K TV in een Hussel pakket. Echter heb ik een bericht ontvangen dat mijn bestelling gereed is, maar nog geen 4K ontvanger en alleen maar een doos om 1 van de 2 oude ontvangers in te leveren? Wanneer wordt normaalgesproken de 4K ontvanger geleverd?

 

Heb je een 4K abonnement aangevraagd?

Anders is de kans groot dat je een HD ontvanger krijgt (maakt voor HD beeld overigens niets uit).😉


Ik heb d.d. 25-7 helaas nog geen 4K ontvanger ontvangen, terwijl ik op 11-7 bericht kreeg dat de bestelling gereed is. Dat zal denk ik niet de bedoeling zijn.


Voordat een moderator langs komt en niks voor je kan betekenen; zorg er voor dat je je forumprofiel hebt ingevuld zodat ze weten welke klant u bent.


Ik zie dat je op 9 juli het 4K TV pakket toegevoegd hebt aan jouw abonnement. Ik zie niet dat er een nieuwe tv-ontvanger is verstuurd. Terwijl dit wel had moeten gebeuren, want je hebt 2 keer een VIP2952 in huis. Hier kun je geen 4K op ontvangen. Ik heb mijn collega's gevraagd om je een 4K tv-ontvanger toe te sturen.

Dat je al wel een doos hebt ontvangen voor het terugsturen van 1 tv-ontvanger, klopt. Je hebt namelijk met het toevoegen van het 4K TV abonnement ook 1 tv-ontvanger uit jouw abonnement gehaald. Dat betekent dat je nu volgens jouw abonnement maar 1 tv-ontvanger kunt gebruiken.

Als mijn collega's jou een nieuwe 4K tv-ontvanger toesturen, dan is dit ter vervanging van 1 tv-ontvanger. Dat betekent dat de andere ook nog retour moet, zodat je uiteindelijk 1 tv-ontvanger overhoudt.

Wil je toch graag 2 tv-ontvangers houden? Voeg dan een extra tv-ontvanger toe via MijnKPN.