Skip to main content

Ons KPN pakket wordt morgen geïnstalleerd, maar wanneer krijgen we de Philips Smart tv?

In de bestelgegevens kan ik niks over de levering vinden. 

Het snelste antwoord op deze vraag is om het gratis nummer van deklantenservice 0800-0402 te bellen .


Ons KPN pakket wordt morgen geïnstalleerd, maar wanneer krijgen we de Philips Smart tv?

In de bestelgegevens kan ik niks over de levering vinden. 

Doorgaans 2 weken na aansluiten. Buiten de bedenkperiode, zodat je niet de tv houd en alsnog KPN opzegt.


Ik ben al 2 weken aangesloten en heb al 2 keer contact gehad met de klantenservice hierover . Het schijnt zo te zijn dat zodra je signaal actief is je een code krijgt opgestuurd en je de verzending kan volgen . 
helaas gaat het bij mij al 2 weken verkeerd , hoop dat jij meer geluk hebt 😬.

 


Hallo @4nne, welkom! Je wilt jouw nieuwe televisie natuurlijk graag zo snel mogelijk ontvangen. Een werkdag na levering van het signaal op jouw adres zullen we je een e-mail met Track & Trace om jouw welkomst cadeau te traceren. Voor verdere vragen over de levering kan je contact opnemen met onze partner, Sidekix. Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur zijn bereikbaar op 088 623 7006 (lokaal tarief). 


Hallo @4nne, welkom! Je wilt jouw nieuwe televisie natuurlijk graag zo snel mogelijk ontvangen. Een werkdag na levering van het signaal op jouw adres zullen we je een e-mail met Track & Trace om jouw welkomst cadeau te traceren. Voor verdere vragen over de levering kan je contact opnemen met onze partner, Sidekix. Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur zijn bereikbaar op 088 623 7006 (lokaal tarief). 

Ik hoop dat het haar wel lukt , ik heb namelijk al voor de 3e keer contact gehad en nog steeds geen link of tv ontvangen .

ipv mijn tv opsturen is het nu weer doorgestuurd naar een manager die gaat uitzoeken waarom het verkeerd is gegaan . 


Ik ben op 2 augustus aangesloten en wacht ook op de smart tv die ik koos, maar heb nog geen enkel bericht ervan ontvangen als dat niet heel snel gebeurd dan vind ik dat contract breuk.het zou KPN sieren als ze wat makkelijker was met informatie.


Ons KPN pakket wordt morgen geïnstalleerd, maar wanneer krijgen we de Philips Smart tv?

In de bestelgegevens kan ik niks over de levering vinden. 

 

Snel uitgerekend, zou hij / zij hem al moeten hebben.

Hopelijk horen wij het nog van @4nne 

 

@Poffdaddy45 , heb je het nummer al gebeld wat Denise (zie boven) vermeld? 


Het is nog niet helemaal in orde maar inmiddels hebben we weer internet en tv. Het heeft wat voeten in de aarde gehad en hopelijk kunnen we binnenkort echt genieten van de volledige diensten. KPN is ons hier gelukkig netjes in tegemoet gekomen en hebben het correct afgehandeld.

Inmiddels hebben we ook de SmartTV binnen en werkend.


Het is nog niet helemaal in orde maar inmiddels hebben we weer internet en tv. Het heeft wat voeten in de aarde gehad en hopelijk kunnen we binnenkort echt genieten van de volledige diensten. KPN is ons hier gelukkig netjes in tegemoet gekomen en hebben het correct afgehandeld.

Inmiddels hebben we ook de SmartTV binnen en werkend.

Hoop dat die van mij ook zo snel geregeld wordt, bedankt voor de info groetjes Erik.


Het is nog niet helemaal in orde maar inmiddels hebben we weer internet en tv. Het heeft wat voeten in de aarde gehad en hopelijk kunnen we binnenkort echt genieten van de volledige diensten. KPN is ons hier gelukkig netjes in tegemoet gekomen en hebben het correct afgehandeld.

Inmiddels hebben we ook de SmartTV binnen en werkend.

Hoop dat die van mij ook zo snel geregeld wordt, bedankt voor de info groetjes Erik.

 

@Poffdaddy45 , heb je het nummer al gebeld wat Denise (zie boven) vermeld?


Het is nog niet helemaal in orde maar inmiddels hebben we weer internet en tv. Het heeft wat voeten in de aarde gehad en hopelijk kunnen we binnenkort echt genieten van de volledige diensten. KPN is ons hier gelukkig netjes in tegemoet gekomen en hebben het correct afgehandeld.

Inmiddels hebben we ook de SmartTV binnen en werkend.

Hoop dat die van mij ook zo snel geregeld wordt, bedankt voor de info groetjes Erik.

#Joop2011. Nee nog niet gebeld ik wacht nog even af ga er vanuit dat het door KPN zelf geregeld wordt het is niet dat ik de tv heel hard nodig heb maar bedankt voor de tip.

@Poffdaddy45 , heb je het nummer al gebeld wat Denise (zie boven) vermeld?

 


Hoe komt het toch dat mensen tegenwoordig geen geduld meer hebben..? Het lijkt wel of dat jullie nog geen tv hebben staan en een abonnement hebben afgesloten alleen maar voor die tv. Heb een beetje geduld én vertrouwen, die tv komt er wel.. KPN regelt zijn zaakjes goed is mijn ervaring​​​​​​