Skip to main content

Wanneer wordt het mogelijk een eigen zenderlijst te maken?

Wat is het nut van favorieten als je ze niet apart kunt selecteren?

Wanneer komt teletekst beschikbaar? Niet via de app, dat is kwalitatief niet vergelijkbaar.

Groet Chris

Zie hier, punt 3.

 

Teletext zit al op de DIW7022, als app.

Ondertitels werken op de DIW7022 op een andere manier. 

 

 


Dag Joop,

Dat weet ik, maar de kwaliteit van de letters is slecht. In iedergeval slechter dan ik gewend was op glasvezel.

Groet Chris


@clmdriessen

 

Glasvezel heeft hier helemaal niets mee te maken.

Het grote voordeel van Glasvezel is dat het sneller is en een hele grote bandbreedte kan verwerken (bij KPN tot 1 Gb/s)

 

Het gaat om het modem (KPN tv decoder).

Welke KPN tv decoder had je hiervoor?

 

Zoals je op de wensenlijst gemaakt door @wjb kunt zien, staat dit er bij.

Zie hier, Punt 3  en  40

ondertitels punt 19 en 23  


Ik had een arcadyan HMB2260, datum 2014/07/17, maar daar had ik last van haperend beeld en daarom overgestapt naar TV+  met zenders.

Ben het niet met je eens wat de kwaliteit betreft, via die app is Teletekst slechter dan wat ik had voorheen.

Maar wellicht wordt beter in de toekomst, op de wensenlijst zag ik staan Teletekst misschien wel komt.


Ik gebruik teletekst al een jaar of 2 eigenlijk uitsluitend via de APP in mijn telefoon. Download maar eens de NOS TELETEKST app voor mobiel (of tablet).

En als de laptop aanstaat gebruik ik de website http://nos.nl/teletekst .

Voordeel: het maakt niet uit waar de tv op staat… Al staat ie op het kanaal van Lutjebroek.

Gebruik van de mobiele app is ontstaan omdat je op de Arris 2952 niet de mogelijkheid hebt subs door te bladeren. En in de app wel. En dat is ook het GROTE VOORDEEL van de app in de DIW7022. Ook daar kan je, eindelijk bij kpn, subs wél doorbladeren. En hij is prima te lezen. Behalve 888 is er geen verschil met de oude ontvangers via de NPO zenders in mijn beleving….

Overigens is de Teletekst app NIET van kpn. Maar van de NOS. Deze hebben ze gemaakt voor Android-TV (en ook Google-TV).