Skip to main content

Hallo allemaal, hier een mogelijk nieuwe klant van KPN. Momenteel nog bij Ziggo om twee redenen:

  • Formule 1 - deze gaat echter volgend jaar weg bij Ziggo en maakt de overstap wat makkelijker
  • Ziggo Go app - welke ik heb geinstalleerd op mijn Google Chromecasts met Google TV zodat ik niet meer mijn telefoon nodig heb om te casten.

Nu lees ik overal dat de KPN iTV app (nog) niet te installeren is op de Google TV. Dit is voor mij momenteel nog de enige restrictie om over te stappen. Kan iemand mij vertellen of KPN er mee bezig is om dit wel beschikbaar te gaan stellen?


Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Welkom op het forum @coenvdbrink! Laat me beginnen met dat we je uiteraard graag als KPN klant willen verwelkomen! Dat de Formule 1 bij Ziggo weggaat heeft nogal wat voeten in aarde maar natuurlijk willen we het liefst dat je kiest voor iets moois dat je bij KPN krijgt. En niet iets dat bij een ander ontbreekt. :wink: Wat betreft de iTV app op de Google TV, hierover hebben we op dit moment nog geen nieuws. Wel is het dus zo dat op verschillende manieren TV te kijken zal zijn. Ook zijn er al Tv's die vanuit hun eigen smart-TV apps KPN aanbieden. Dit zou betekenen dat je met alleen je TV genoeg hebt om iTV te kijken. Let wel op dat nog niet alle Tv's daar geschikt voor zijn.Â