Skip to main content

Hallo,

 

Ik heb zojuist, n.a.v. jullie mail over Netflix met husselkorting, de betaling van mijn bestaande Netflix account via KPN ingesteld. Nu verwacht ik een husselkorting, zoals beloofd in de mailing, maar zie deze nergens terug in mijn account.

Kunnen jullie dit in orde maken, s.v.p.?

Met vriendelijke groet,

Pauline Engbersen

 

Beste @Remco Hoogendijk,

Wacht dit nog even af, dit wordt in het systeem van KPN nog verwerkt. Mocht dit niet het geval zijn dan zal het in jou volgende factuur verrekend worden. Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Aan de hand van deze gegevens kan een KPN moderator dit eventueel aanpassen 


@Remco Hoogendijk Welkom op het forum. 

Ik zag dat je je gegevens al had ingevuld en heb voor je gecontroleerd hoe dit zit. Op dit moment heb je nog een "oud" abonnement, dit is dan ook geen Hussel abonnement. 

Dit is ook de reden dat de korting ontbreekt, deze geldt namelijk alleen met een Hussel abonnement. 

Ik heb ook direct gecontroleerd of ik dit voor je kan omzetten en dit is mogelijk. De abonnementsprijs wordt dan in eerste instantie 87,48, later zal hier nog 6,99 vanaf gaan omdat het Pluspakket gratis wordt. 

Ik kan deze wijziging voor je doorvoeren, kun je laten weten of je dit inderdaad wil?


Dank, Rutger. Ik was in de veronderstelling dat ik wel een Hussel abonnement had, omdat ik de mailing over dit voordeel kreeg van jullie en ik ook al husselkorting op het mobiele abonnement ontvang?

Ik zou het fijn vinden als je de wijziging wilt doorvoeren. Per wanneer gaat die 6,99 voor het Pluspakket er dan van af (die wij nu overigens gratis ontvangen)?


@Remco Hoogendijk Ik heb de wijziging voor je doorgevoerd. 

Hier ontvang je nog een bevestiging van per mail. Voor wat betreft het Pluspakket, dit wordt voor Hussel klanten in batches omgezet. Uiterlijk in december zou dit klaar moeten zijn en het Pluspakket gratis.