Skip to main content

Hierbij wil ik KPN vragen wanneer zijn jullie van plan om probleem met codeĀ STB-NMC-400 op te lossen?

Ik heb deze forum behoorlijk doorgekamd en ik zie dat dit probleem bij alle categorie voorkomt, of ontvanger draadloos of met kabel verbonden is of modem V12 of V10 etc.

Klanten zijn hopeloos omdat elke keer dezelfde oplossingen voorgesteld worden dat niet werken.

Ik snap niet dat zo'n grote provider zo lang (uit topics kon ik zie dt dit probleem al paar jaar voorkomt) dit probleem niet kan oplossen.

Misschien is oplossing om provider te veranderen?

Ā 

Groeten

Ā Ā 

Hoi @zela071Ā . De code is een verzamelmelding voor problemen met de verbinding.Ā 

Dan kun je dus denken aan storende kabels. Switches die geen IGMP ondersteunen. Losse contacten. Maar er kan ook een foutje in de software van een modem geslopen zijn.

Ik lees graag van jou wat je allemaal al geprobeerd hebt zodat ik het beter kan analyseren.Ā 


@zela071

Op een forum helpen vooral klanten elkaar.

Dus ā€œjullieā€?

Ā 

De foutmelding kan in de bekabeling van je eigen netwerk liggen.

Vooral een DVS geeft dit soort problemen.Ā 

Ā 

Welke KPN tv decoder heb je?


Hi @joop2011Ā  Ik gebruik Arris VIP 2952 en Experia Box V10.

Tot sinds kort had ik geen probleem en alles functioneerde foutloos

Naast boven genoemde apparatuur gebruik ik ook DVS en kpn internet versterkers.Ā 
ik hoop niet dat ik terug in de tijd moet en alles moeten bekabelen.

thx.

Ā 

Ā 


@zela071Ā 

Een DVS is vragen om problemen.

Vooral door de steeds grotere verstoring op het elektrischiteitsnetwerk.

Probeer overal met UTP kabels te werken.

Ā 


@joop2011Ā 

Ik las dat DVS problemen kan veroorzaken maar terug in tijd om weer met kabels te verbinden zou behoorlijk teleurstellend zijn.


@zela071Ā 

Kabels is zeker niet terug in de tijd en dat zal het ook nooit worden.

Kabels is en blijft altijd het beste.

Verder is het 230 volt netwerk hier ook helemaal niet voor gemaakt en ook niet echt geschikt voor.

Ā 

Een andere optie is, want ik ga ervan uit dat je niet de nieuwste KPN tv decoder hebt (KPN tv+ box):

Bel gratis 0800-0402

Zet je abonnement om naar KPN tv+

Dan krijg je de nieuwste Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box)

Deze werken ook via WIFI (met de Box12 perfect, anders met behulp van Super WIFI repeaters.Ā