Skip to main content

sinds vier dagen geen ontvangst mee op  iTV van al de zender kon ik maar 1 zender ontvangen en bij de ander  krijg steeds de melding  “ foutcode STB-ufa-03 “ 

telef. klantendienst kon ook ook niet verder helpen .

nieuwe ontvanger vervangen maar zonder afstandsbediening ( oude was pas 4 mnd in gebruik )  dus de nieuwe kon ik ook niet gebruiken .

 

 

 

 

Hallo @lavitavanflowergarden 

Ik heb ook een reactie van de ontwikkelaars over de foutcode STB-ufa-03, die wordt veroorzaakt doordat de achterliggende server een foutmelding had en geen contact kreeg met de ontvanger. In de meeste gevallen is dat een korte foutmelding, waar de meesten mensen nooit last van hebben gelukkig.

BRON: TFT-forum.

 


Hoi @lavitavanflowergarden, welkom op het forum!
Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het ook bij jou inmiddels opgelost is. Anders hoor ik het graag!


bedankt voor het antwoord maar dit probleem met deze foutcode is was al vaker  ( drie keer ) en elke keer had ik  2 tot 3 dagen geen TV.  wel Internet en vaste telefoon.


Naar mijn weten zou deze foutmelding geen dagen moeten duren!
Is het inmiddels gelukt met de nieuwe ontvanger? Krijg je hier de foutmelding ook nog op? 


het is opgelost maar 3 ½ dagen is wel erg lang 


Ik heb hem vandaag ook.

Als je op deze code zoekt op het zgn klachtenformulier van KPN, dan krijg je code onbekend.

Graag toevoegen.

Inmiddels werkt het weer na enkele malen herstarten van de 2260.


Heb deze foutmelding ook. Melding om foutrapport te sturen, maar dat is dus niet mogelijk


Ik krijg al maanden lang heel geregeld een storing ( zichtbaar doordat het menu niet werkt en er geen verhelderende balk onder een nieuw gekozen zender verschijnt en - en dat is wel heel irritant - doordat beeld en geluid gaan haperen en niet meer functioneren) die bij verder doorklikken zich identificeert onder de code STB-ufa-03.  Meestal is dit euvel te verhelpen door alles te ontkoppelen en daarna weer op te starten. 
Invoeren van deze code op de klachten site van KPN gaat niet. We worden er feitelijk ziek van!


Hier hetzelfde probleem. Sinds gisteren de foutcode STB-ufa-03. Een foutrapport versturen lukt niet, voor de rest kan ik alleen nog van kanaal wisselen maar niet bij het menu of de tvgids en er is ook geen programmainfo onderin te zien. TV ontvanger aan en uit zitten levert niets op.


Het is toch werkelijk van de zotte, zo niet beschamend, dat een club als KPN, die maandelijks van mij dik EUR 70 voor alle diensten ontvangt, hier niet op reageert en ons maar laat doormodderen met  kanaal wisselen en dergelijke quasi hulpmiddelen.

Wat is eigenlijk de functie van een forum als er niets vanuit de KPN wordt aan gedeen. Misschien oproepen om met z'n allen naar de duitse concurrent te gaan?


Ik heb ook sinds vanmorgen deze foutmelding 

Ik mis nu ook meerdere zenders....heb meerdere keren alles geprobeerd te resetten maar blijf de foutmelding krijgen

 

 

 


Ook ik heb sinds vanmorgen deze foutcode.

Kan kanaal 1 t/m 16 alsmede 200, 201 en 202 kijken meer niet. Ook al geherstart zonder succes. Heb kpn nu pas sinds een dikke week.

Geen antwoord of verbetering betekent voor mij voor het eind van de 2 weken nog fijn opzeggen. Dat kan bij online aankopen gelukkig. Dan zoek ik wel een andere provider


Vanavond de foutcode STB-ufa-03. Box gereset en lijkt nu goed.  Vreemd dat deze storing zo regelmatig keer voorbij komt.


Hier inmiddels ook deze melding


Hier ook sinds een week veel van deze meldingen. Na reset gedraagt de box zich even heel raar. Snap er nog niet veel van. 

 


Hier ook sinds een week veel van deze meldingen. Na reset gedraagt de box zich even heel raar. Snap er nog niet veel van. 

 

KPN Klantenservice geeft aan dat er een bekende storing is met TV en telefonie. Dus we wachten maar even af


Is hier al meer over bekend? Ik heb sinds vanavond deze code ook nl. :-(


Is hier al meer over bekend? Ik heb sinds vanavond deze code ook nl. :-(

Bij mij niks meer over bekend. De TV ontvanger die bij ons deze problemen gaf, is inmiddels door kpn vervangen, omdat hij afgelopen week er helemaal mee stopte


Momenteel is hier een bekende storing mee. Meer informatie hierover vind je in dit topic: