Skip to main content

beste,  wat doet de knop “opties”op je AB?

*Admin: Afgesplitst en nieuw topic aangemaakt.

Al eens op gedrukt? :wink: .

Met de nieuwe software (zie hier) heeft deze knop geen functie voorlopig.


Ik bezit de Arris VIP2952 ontvanger, samen met de laatste type afstandsbediening, type LR03.

De laatste software update is geinstalleerd, want ik kiezen tussen de blauwe en zwarte achtergrond.

Onder de ronde OK toets zitten de 3 knoppen Terug, Opties en TV (met huisje).

Inderdaad: de toets Opties is inactief. Bij indrukken gaat op de voorkant van de ontvanger de sensor even rood oplichten, maar er gebeurt verder niets.


@ronaldrobert 

LR03 is een batterijformaat: namelijk de AA batterij. Vroeger ook penlite-batterij genoemd.

Ik neem echter aan dat je de "nieuwste” afstandsbediening met Netflix knop bedoeld. Dat is T4HU 1827/41k Notus L2. Kortweg de T4H (Tech For Home).

De knop Opties was met het oude menu nog actief; nu niets meer……. Zal vast wel weer wat onder komen.


@ronaldrobert

LR03 is een batterijformaat: namelijk de AA batterij. Vroeger ook penlite-batterij genoemd.

Ik neem echter aan dat je de "nieuwste” afstandsbediening met Netflix knop bedoeld. Dat is T4HU 1827/41k Notus L2. Kortweg de T4H (Tech For Home).

De knop Opties was met het oude menu nog actief; nu niets meer……. Zal vast wel weer wat onder komen.

Als ik op mijn 5202 tijdens tv-kijken op de Opties-knop druk, kom ik in de Zenderlijsten uit. Kan wellicht handig zijn.


Als ik op mijn 5202 tijdens tv-kijken op de Opties-knop druk, kom ik in de Zenderlijsten uit. Kan wellicht handig zijn.

@Katana321 . Dat heb ik als ik op de blauwe knop druk. (Arris vip2952)


Beste PeterG,

Natuurlijk heb je gelijk: LR03 is het batterijtype van de AB. Zodra je de 2 batterijen verwijdert, staat het typenummer ---wel erg kleine letters en moeilijk leesbaar--- T4HU1910/41kA Notus 12. En de rode Netflix-knop zit aan de voorkant.

Bedankt voor jouw reactie.