Skip to main content

Goedemiddag,

Wij hebben onlangs een abonnement op Ziggo Sport genomen voor de F1 die dit weekend verreden zou worden. Nu is vandaag besloten dat de komende races in de F1 niet doorgaan. Dit betekent dat wij niets aan deze zender hebben. Ik wil dit graag stopzetten, maar krijg de melding dat dit pas op 7 april kan. Ik vind het zonde om 15 euro per maand te betalen nu de F1 niet doorgaat en wij geen gebruik maken van deze zender. Omdat dit een bijzondere situatie is, vroeg ik me af of jullie je hier coulant in kunnen opstellen, zodat wij ons abonnement per vandaag kunnen stopzetten.

Ik ben alleen verbaasd dat ik in het verleden steeds na afloop van het F1 seizoen meteen het abonnement kon stoppen en nu niet. Ook ben ik verbaasd over de reacties die mijn bericht oproepen. Door de hysterie van sommige mensen moet ik me een minderwaardig mens voelen? Get a life!

Nog even een toelichting hierop en als bevestiging op bovenstaande. 

Dit kun je zeker altijd per direct stopzetten, behalve de eerste maand. Als je het net hebt besteld zul je dus wel de volle eerste maand moeten betalen. Wanneer je Ziggo Sports al langer dan 1 maand hebt kun je het per direct stopzetten. 

Dankjewel @TFHFony, erg slim van je. Jij ook @PeterG Peter, je bent een held. @John A., een sportieve deelnemer. Mijn dank! 


Waarom bied KPN geen coulance regeling aan voor het sportpakket nu alle sportevenementen worden afgelast.  Ik heb het aangezet vanwege de F1 maar voorlopig wordt deze niet gereden en nu zit ik voor een maand vast aan dit pakket.

Overal kun je uit coulance nu annuleren en aanpassen of verschuiven maar KPN stelt zich weer eens als een betonblok op en wil er niets mee doen.

Wordt het dan weer een nieuwe provider uitzoeken voor ons omdat de KPN niet coulant is in deze periode ?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 


Er speelt nu wel iets meer dan die 15 euro hé in de wereld,…

 

Zou je het voor deze keer even niet onder  “overmacht” kunnen schalen?

Of ga een uurtje werken, heb je je 15 euro ook weer verdient :)

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 


KPN kan er toch niets aan doen dat het allemaal afgelast word?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Kan ik tijdelijk mojn fox sport en ziggo sport stopzetten ivm corona

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


TV pakketten kan je maandelijks uit en aan zetten.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic