Skip to main content
Wat betekend dit nu weer.
Gebeurt tijdens het zappen,en na de update is dit ontstaan.
KPN plus decoder

Ā 

HalloĀ Ā @HassieĀ , heb jij de KPN TV+ Box? Dit lijkt soms op te treden na deĀ update 1.120.3Ā 

Ik heb van de moderators deĀ volgende verklaring gekregen:

Er loopt op dit moment een storing waarbij het bij (snel) zappen voorkomt dat je een melding krijgt. Dezelfde melding als je wilt zappen nadat de tv op pauze heeft gestaan. ā€œWil je de video stoppen en naar live tv gaan?ā€. Dit is bekend en wordt aan gewerkt. Oplostermijn onbekend.Ā 


Inderdaad de KPN plus box.

Wacht het wel af.

Iig bedankt voor de snelle reactie

Ā 


Nu nog een keuze om de vervelende groene balk tijdens het zappen uit te zetten of de tijd wanneer deze in beeld is zo kort mogelijk te krijgen.

En nu maar hopen dat we in het dorp z.s.m glasvezel krijgen.

De glasvezel kabel ligt er al.


HalloĀ Ā @HassieĀ , heb jij de KPN TV+ Box? Dit lijkt soms op te treden na deĀ update 1.120.3Ā 

Ik heb van de moderators deĀ volgende verklaring gekregen:

Er loopt op dit moment een storing waarbij het bij (snel) zappen voorkomt dat je een melding krijgt. Dezelfde melding als je wilt zappen nadat de tv op pauze heeft gestaan. ā€œWil je de video stoppen en naar live tv gaan?ā€. Dit is bekend en wordt aan gewerkt. Oplostermijn onbekend.Ā 



Het klopt dat er op dit moment een issue is met (snel) zappen @Hassie. Uiteraard zijn de techneuten druk bezig dit te verhelpen. Ik zou zeggen: "Houdt de Productupdates goed in de gaten" @HassieĀ 


Er is een "abonneren" functie, zodat je altijd direct op de hoogte bent. ā€‹ā€‹ā€‹ā€‹ā€‹ā€‹ā€‹


Na de update van oktober had ik de stille hoop dat de Sonos ARC oogmeting de Remote bediend kon worden helaas nee.

En die ellende met de die groene balk tijdens het zappen mag er ook wel uit.

Maar ja je kan niet alles hebben hĆØ.

Ā 


Reageer