Skip to main content

Goede middag.

Wat  houdt  een  4K abonnement  in ?  Volgens uw  site  zou  je  in  TV menu  bij instellingen onder  het  kopje  series  4 K  kunnen  aanklikken.  Ik  zie  die  optie  niet

Graag  uw  advies. 

Groeten John Bazen 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

Heeft u een 4K abbonement afgesloten voor 2.50 euro per maand en heeft u hiervoor ook een geschikt kastje ontvangen?


Hallo @Johnnieboy ,

Het 4K-abonnement is een aanvullend abonnement voor klanten die een KPN-Hussel-thuisabonnement hebben. Je moet dus eerst overstappen op KPN Hussel en dan voor 2,50 per maand die aanvulling afsluiten. 

Het klopt dat dit momenteel niet online kan. Je zult hiervoor moeten bellen met 0800-0402. Daar wordt dan gekeken of jij voldoende internetcapaciteit hebt om 4K te kunnen ontvangen. Het alternatief is chatten met KPN. Je krijgt na het afsluiten een 4K-ontvanger, opgestuurd mocht je die nu nog niet hebben. 

 

Het 4K-pakket :  

Geniet van deze 4K-zenders. LoveNature laat je dichterbij de natuur komen met documentaires en wildlife series. Zo scherp heb je de natuur nog nooit ervaren! Je kunt LoveNature bekijken op kanaal 693. Ben je meer fan van extreme sporten? Dan is Insight wat voor jou, adrenaline boost gegarandeerd. Insight is te zien op kanaal 692. De muziekzender Xite kun je ook bekijken op kanaal 691 in 4K-kwaliteit. Met de tv-ontvanger 5202 kun je de beschikbare content van Amazon Prime Video ook in 4K kwaliteit bekijken.

En de vierde zender is niet echt 4K, maar je kunt ESPN wel via een betere beeldkwaliteit zien via kanaal 694. 

 


Bedankt. 

Ik heb Hussel thuis abonnement  en  een  4K  TV  ontvanger.  De Arris VIP 5202. En  een  Samsung Qled 4K  TV.  


Mooi zo @Johnnieboy , 

Dan lijkt het erop dat je aan alle voorwaarden voldoet, alleen moet je voldoende internetcapaciteit hebben, maar dat zal wel goed zijn.

Bel dus even naar 0800-0402.

Dit zijn overigens de mogelijkheden van KPN Hussel. Het pluspakket krijg je sinds kort gratis als je ook een mobiel abonnement hebt lopen bij KPN. De prijzen zijn de geïndexeerde prijzen per 1 juli 2021 voor klanten die al voor 1 juni 2021 KPN Hussel hadden. 

 


Goede middag.

Wat  houdt  een  4K abonnement  in ?  Volgens uw  site  zou  je  in  TV menu  bij instellingen onder  het  kopje  series  4 K  kunnen  aanklikken.  Ik  zie  die  optie  niet

Graag  uw  advies. 

Groeten John Bazen 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

 

“off topic” 

Op een forum helpen klanten elkaar, een moderater kijkt wel mee en helpt ook.

Dus het is niet onze website, maar van KPN.

“off topic”

 

4K abonnement heb je dus maar 3 extra zenders, en die zijn dan in 4K.

Rest is gewoon HD of SD.

Netflix en zo kan je dan ook in 4K zien (als je 4K abonnement bij Netflix hebt, maar Netflix etc. kan je ook via de app van je Smart tv zien. 


Voor sommige is het voordeel dat de 4k ontvanger met een bluetooth afstandbediening werkt en je het kastje weg kan werken en minder zichtbaar in je woning hebt staan. Ik zou daar bijvoorbeeld al 2.50 euro per maand voor over hebben.


Bedankt. Ik heb al met een medewerker gechat.


Voor sommige is het voordeel dat de 4k ontvanger met een bluetooth afstandsbediening werkt en je het kastje weg kan werken en minder zichtbaar in je woning hebt staan. Ik zou daar bijvoorbeeld al 2.50 euro per maand voor over hebben.

 

Mee eens, en hij is ook nog eens zuiniger met energie.

Zowel aan (4,3 Watt) als stand-by (3,3 Watt) (zie hier)