Skip to main content

Wat ik ook doe, Nederland 1 doet het hooguit 10 tot 15 minuten. Hoe kan ik langer Naar een zender kijken.

Hoi @Alphonsbouva en welkom hier op het forum :)

 

Dat is een hele gekke dus goed dat je hier melding van maakt zodat we dit op kunnen lossen. Wat gebeurt er precies na 10-15 minuten? Wordt het beeld zwart, springt hij over naar een andere zender of krijg je misschien een foutmelding te zien? Wil je de tv ontvanger in ieder geval eens een software reset geven? Hoe je dat doet, zie je hier (bij stap 2). Heb je toevallig ook nog een 2e tv ontvanger in gebruik? Als het probleem daar niet op speelt dan zou je ze eens van plek kunnen wisselen om zo het een en ander uit te sluiten. Mag ik je tot slot nog vragen om je forumprofiel in te vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Dan kan ik vanaf deze kant ook even met je mee gaan kijken mocht de software reset niet helpen. Ik hoor het in ieder geval graag van je!


Heeft u de tv ontvanger rechtstreeks op de Experiabox of KPN Box aangesloten? Zonder dat daar andere kastjes of iets dergelijks tussen zit?


Hoi @Alphonsbouva , ik heb niks meer van je gehoord maar was benieuwd naar de huidige stand van zaken en of ik ergens nog iets voor je kan betekenen!