Skip to main content

wie kan mij helpen aan de koppelcodeĀ  voor afstandbediening van een NIKKEI TV NU5518S.

Want ik word er moedeloos van, heb al zo veel codes geprobeerd.

Hi @robbie1234Ā en welkom op het forum! De koppelcode voor een NIKKEI TV isĀ 009. Als het daar niet direct mee lukt, probeer dan ook het volgende:Ā 

Je drukt eerst 5 seconden op de Source-knop en voert gelijktijdig de code in. Als dan het bovenste lampje op de afstandsbediening rood brandt, druk dan Ć©Ć©n keer op de fast forward knop. Op dat moment probeert de afstandsbediening de eerste code. Test of deze werkt door de knoppen tv, mute, volume en source te gebruiken. Werken die niet, druk dan nog een keer op fast forward. Op dat moment probeert de afstandsbediening de tweede code. Test weer of de knoppen werken. Zo niet, druk opnieuw op fast forward. Kan zijn dat je dit een keer of twintig moet herhalen tot er een code is die pakt, maar hopelijk werken daarna alle knoppen.Ā 


Hoi Sanne ,als ik weer in Nederland ben ga ik dit meteen proberen .

Alvast bedankt.


Ā 

Hoi Sanne,

Van als geprobeerd maar niets werkt.

Maar toch bedankt voor je bericht

Ā 

Ā 


HoiĀ @robmirandaĀ enĀ @robbie1234Ā 
DatĀ is het risico als je een onbekend TV-merk koopt.
De recenties zijn ook niet zo best volgens de Mediamarkt.
Als enige optie, gewoon de originele afstandsbediening gebruiken voor het geluid.


Ja, ik heb hem gekregen, maar over beeld is niets van te zeggen dat is prima.

En hij is voor op de slaapkamer daarom vond ik 1 afstandbediening wel fijn.

Maar het moet een keer lukken.

maar bedankt voor de reactie


Er zijn meerdere codes beschikbaar voor een nikkei kijk even op de volgende forums daar staan nog 2 codes misschien dat 1 van die werken bij die van mij werken ze nietĀ