Skip to main content

Goedendag, ik krijg een nieuw abonnement afgesloten Hussel Internet 100 Mbit/s. Daarbij krijg ik gratis 2  Superwifi  punten met mesh internet. De 1e moet bedraad zijn en de 2e kan draadloos.  Ik heb begrepen dat deze WIFI punten het wifi signaal overnemen van de experiabox. Wat is de maximale afstand tussen de 2 wifi punten? groet Mitch

 

Goedendag, ik krijg een nieuw abonnement afgesloten Hussel Internet 100 Mbit/s. Daarbij krijg ik gratis 2  Superwifi  punten met mesh internet. De 1e moet bedraad zijn en de 2e kan draadloos.  Ik heb begrepen dat deze WIFI punten het wifi signaal overnemen van de experiabox. Wat is de maximale afstand tussen de 2 wifi punten? groet Mitch

 

Hallo @MitchRunderkamp , een kwestie van uitproberen en experimenteren, daar is geen algemene richtlijn voor te geven omdat iedere woonomgeving anders gebouwd is.

De THUIS-app geeft vanzelf aan wanneer een verbinding niet optimaal is en zolang een draadloos wifipunt een constant brandend groen lampje heeft, is de verbinding goed.