Skip to main content

Gevonden codes op forum werken niet. Pas nieuwe Salora tv dus nieuwe code?

Ik denk dat je hier vindt wat je zoekt. 

 


Hallo Peter, bedankt voor je snelle reactie en suggestie, Code 637 blijkt de oplossing voor velen, maar helaas niet voor mijn nieuwe Salora 43XFV3300  ;(


Probeer  463, 313, 367 eens


Peter, helaas luklen deze 3 codes ook niet.

Kan het te maken hebben met de nieuwe kpn afstandsbediening T4HU2115?

Of nog meer code suggesties?


Nee. Heeft er alles mee te maken dat Salora geen "eigen merk" is.

De codes zijn nu op. Je zult het aan en uit zetten en volume bij dit model met de bijgeleverde afstandsbediening moeten doen. 


Dat is erg jammer, maar het is niet anders.

Misschien komen er later nieuwe codes bij.

Ik zal Salora eens mailen. Of KPN?


@Paul Louwerse Je zou kunnen proberen of automatisch afstemmen werkt (bron):

Automatisch afstemmen

Volg de stappen:
  1. Ga naar Instellingen (tandwieltje rechtsboven) en kies Apparaat (open algemene instellingen)
  2. Ga naar Afstandsbedieningen en accessoires
  3. Kies voor KPN afstandsbediening L8
  4. Kies de optie Bedien je tv met de KPN afstandsbediening
  5. Kies voor Automatisch
  6. Als Automatisch al geselecteerd is, kies dan eerst Uit en vervolgens Automatisch

Ga ik morgen (weer) proberen.

Bij automatisch moet je toch weer Salora kiezen met een code (?) en dan gaat het toch mis. Ik/we geven niet op. Mooi!  :)


Anders kun je op de plek die @GeSp aan geeft altijd nog kiezen voor volume op de box zelf kiezen. Dan hoef je alleen de tv nog maar aan/uit te zetten met diens eigen afstandsbediening.


Ik heb de stappen die Gesp aangaf doorlopen en alles leek goed te gaan .... alleen zit het volume nog steeds op de ab vsn de Salora tv zelf . Grrr. Ik hoopte echt dat ik de ab van de Salora alleen nodig had voor aan/uit

 Nog meer suggesties?


Je kan gewoon bij punt 4 die GeSP aangeeft kiezen voor:

Bedien de box met onze afstandsbediening.

(oftewel: bedien met de kpn afstandsbediening het volume van de box zelf en dan niet de tv)

????

Onderste optie in dit screenshot (bron)

 


Hallo Peter, bij stap 4 heb ik inderdaad de kpn ab gekozen

Ook automatisch uit en weer aangezet. Is extra bevestiging nodig?

Geluid gaat helaas nog niet via de kpn l8


Hmm, zie m'n toegevoegde screenshot @Paul Louwerse . Als ik dat instel bedien ik niet meer het volume van de tv (wat bij jouw dus niet gaat), maar direct op de box zelf. TV geluid zet je dan bijvoorbeeld op de helft…

Onderste optie

UIT: ….


Onderste optie UIT heb ik nu gekozen volgens het screenshot. Werkt helaas niet 😞.

Ik geef het even op ... voor vandaag ;)