Skip to main content

Ik heb de chromecast + google tv (4k) via ethernet + kpn-app en het resultaat is dramatisch; constant haperingen...alle andere apps (netflix, hbo, videoland, disney, prime) doen het prima.

Wat is er mis met de kpn-app?

Admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

Hoi @Tom Middendorp! Wat gek dat de app zo hapert. Gebeurt dit ook wanneer je de app cast vanaf een ander toestel? Ik raad je ook aan om de app opnieuw te installeren, ik ben benieuwd of het dan beter gaat. 


Bedankt voor je reactie Sanne, helaas is het via wifi op een tablet nog erger(lijker).

Het minst erge is het op de kpn mediabox.


Hmmm, cast je dan naar de Chromecast, of naar Google TV zelf? Hoe gaat het als je via Google Chrome naar tv.kpn.com gaat, en het vanuit daar cast naar Google TV of je Chromecast? 


Nou, de tablet is standalone dus zonder de chromecast.

Ik denk dat de kpn app het gewoon niet kan bijhouden, ik las elders dat het best lastig is om live te streamen.

Laten we het daar maar op houden.

Bedankt voor de moeite.


Hmm, wanneer ik live keek via de app ging het bij mij altijd goed. Je kunt nog proberen om de beeldkwaliteit op laag te zetten in de app, misschien dat het dan wel beter gaat. Mocht je het hierbij willen laten dan is het uiteraard ook prima!Â