Skip to main content

Wat is het terugzend adres van de test-apparatuur van het tv-kastje. In het geheel niet gebruikt omdat het niet werkte. Geen ondersteuning Helpdesk! (Was er niet?).

Heb je geem mail ontvangen van KPN na de test periode?

Deze test periode is afgelopen, maar je mag het kastje nog 6 maanden gebruiken, bij het aflopen van de 6 maanden sturen ze jou weer een email.

 

Wat werkte er trouwens niet aan jouw test kastje?


Wat ik me nog herinner; Na aansluiten en opstarten gebeurde er niets meer. Verschillende keren opgestart. Wat me het meest irriteerde was dat er geen assistentie verleend werd (bij helpdesk werd de verbinding steeds gerouteerd  met de automatische mededeling ‘probeer het later nog eens’) Na een paar dagen was ik daar dus wel klaar mee. Ook heb ik voortdurend bij de status mails van KPN mbt de test het probleem aangeven en hoe ik de test-apparatuur kon retourneren. Geen enkele reactie.


Hallo @Van V. ,

Hoe terugsturen

Na afloop van je abonnement of annulering van je bestelling moet
je de ontvangen apparatuur terugsturen naar KPN.

Stuur de apparatuur binnen 7 dagen terug. 
Gebruik hiervoor de originele- of een eigen doos. 

De doos geef je af bij een PostNL locatie of in een KPN winkel bij jou in de buurt.  

 

KPN
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen aan den Rijn

Verzenden naar een antwoordnummer is altijd gratis.

 

Bewaar wel goed jouw verzendbewijs! 

 

 


Dag Noordzee, ik heb geen abonnement of annulering van een abonnement. Heb mij aangemeld voor een KPN-test! Of te wel ik heb willen meedoen aan een onderzoek productverbetering van KPN. Een heel ander traject dus.


Dag Noordzee, ik heb geen abonnement of annulering van een abonnement. Heb mij aangemeld voor een KPN-test! Of te wel ik heb willen meedoen aan een onderzoek productverbetering van KPN. Een heel ander traject dus.

@Van V.  Maar het retouradres in het bericht van Noordzee is wel juist. Dat retouradres staat ook in de mail die ik als tester van de tv+ box heb gekregen.


Dank,

ik houd me aan het bericht van Zeleus-2 en wacht het maar rustig nog een paar maandjes af en op een bericht van KPN. Ik had het test-gebeuren anders voorgesteld proffesioneler, in mijn geval klantvriendelijker ook.


Omdat je ons hebt geholpen met testen, krijg je de TV+ Box een halfjaar lang gratis. Daarna stuur je 'm weer terug in de originele doos (of eigen doos), omdat je de TV+ Box nu in bruikleen hebt. Is ook nog eens duurzaam, want wij hergebruiken zoveel mogelijk van alle teruggestuurde apparatuur. Over een half jaar sturen we je nog een e-mail hierover, ter herinnering.

Stuur de TV+ Box terug naar:

KPN Retouren
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen aan den Rijn


Katana 321, 

dank je