Skip to main content

Hoi    Is het mogelijk om procedureel het TV-zenderaanbod op de vezel te schiften, zoveel zenders zoveel bezetting en is de cloud wel seperaat van de live-TV. Zender-aanbod*keuze?

Ik heb dit bedacht omdat ik (aow) wel internationaal wil maar ook de kostprijs in acht neem.

!

Glasvezel is dezelfde prijs per maand als een normaal abonnement. Dus als u denkt dat het duurder is dan wat u nu heeft is dat niet zo. Maar ik weet niet zeker of dit is wat u vraagt want ik snap er ook net als @Alex_P weinig van. 


@Korneli Set 

Waar KPN glasvezel aanlegt, worden de klanten op het kopernetwerk (van KPN) overgezet naar glasvezel).

Behalve dat de upload snelheid van internet even snel is en de ping veel lager, is er geen verschil.

 

Verder ook ik snap niet helemaal wat je bedoelt.


Komt er signaal van de cloud op mijn tv-ontvangst.&

kan ik niet kiezen wat ik wel en niet in het tv-aanbod wil, eventueel, pay-per-view of pay per channel.

 

Hoi.


Het is mogelijk meerdere producten te combineren---, dus vermeerder wat---, tel maar op!

Kan ik niet ‘eruit schiften’ wat ik niet wil wvoetbal, veronicanvuurpeleton geven], midden-oosten-zenders?]

****** **

 

Admin: privégegevens verborgen i.v.m. privacy


@Korneli Set Je kijkt gewoon naar wat je wilt zien, naar de rest kijk je niet. Zo simpel is het, toch??

Ps. Als de gegevens onderaan je bericht je AW gegevens zijn zou ik ze maar weghalen.


@Korneli Set Je kijkt gewoon naar wat je wilt zien, naar de rest kijk je niet. Zo simpel is het, toch??

Ps. Als de gegevens onderaan je bericht je AW gegevens zijn zou ik ze maar weghalen.

Oei; maar zo doe je geen recht aan footprint, d.i. alleen verstuurd krijgen wat je nodig vind, dat dus niet Giga-gigantisch alles maar op de cloud/vezel zit.

pseudoniem=====


Je doet wel recht aan je footprint, immers, er gaat door jouw glasvezeltje alleen wat jij op dat moment 'gebruikt', meer niet. Al stoomt de cloud over, daar wordt jouw footprint niet groter van.


Hi Korneli, ik snap heel goed wat jij bedoelt. Dat kan helaas niet, die zenders worden ook in een bundel ingekocht, dus ook al zouden we dit willen zou het niet kunnen. Wat de footprint betreft sluit ik me ook aan bij wat Berrie aangeeft, er wordt alleen gebruikt wat je op dat moment aan het kijken bent. De rest blijft dan online in de cloud.

Hopelijk is het zo duidelijk. 


Als je TV juist pay-perduur wilt zou een provider per zender moeten verkopen. Dan kom je op ongeveer 1 euro per zender per maand. Tel uit je verlies. 

Want inkoop voor een provider zonder te weten wat het potentiele aantal kijkers zal zijn is ook véél duurder!

Met het TV aanbod van € 12,50 met ca. 70 zenders basispakket inclusief ontvanger heeft kpn ook niet het duurste tv pakket in de markt.

Het huuraanbod betaalt via Pathé en ook gratis series in het basispakket (alles op servers dus in the cloud opgeslagen) zit daar ook bij in.

Alleen als je ook wilt opnemen dan betaal je voor die 'cloud opslag’ nog eens het beperkte bedragje van € 4,99 per maand. Je kunt dan eventueel van 6 zenders tegelijk (!) opnemen. En 200 uur opslaan. Voor maximaal 1 jaar vanaf het moment van opnemen of tot de opslag vol is. Dan gaan de oudste, ook jonger dan een jaar, er weer vanaf.

Dus € 55,-- per maand voor internet 100 Mb/s (42,50) én TV basis (12,50) is helemaal niet zo duur.


Reageer