Skip to main content

Ik wil me aanmelden voor: Wat kies jij 3 maanden gratis?

Maar wat ga ik dan betalen?

Ik betaal nu € 63,61 als ik het ESPN pakket aanklik, wordt dat € 73,61!

Is dat dan mijn maandbedrag? Blijft dit bedrag zo?

Als dat zo is, is het toch niet gratis?!?

 

Met vriendelijke groet,

H3ro

 

Welkom op ons forum, @H3ro! Als je per e-mail informatie over deze actie hebt ontvangen, dan zou je ESPN gratis aan moeten kunnen zetten. Helaas blijkt in de praktijk dat dit nog niet altijd even goed gaat. We zijn momenteel aan het uitzoeken waar dit mis gaat. Ik kan je op dit moment nog niet zeggen wanneer dit probleem precies verholpen zal zijn. Ik kan je daarom het advies geven om het op een later moment nog eens te proberen.


Hallo Denise,
Als ik bovenstaande bedragen bij elkaar optel/aftrek, kom ik toch echt € 10,= lager uit!!!
Hoe is dit mogelijk?
Groet H3ro
 

 


Als ik dit bij elkaar op tel, dan kom ik inderdaad ook op € 63,61 uit. Dat is vreemd. Ik neem graag even een kijkje achter de schermen. Kun je je forumprofiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef hier even een seintje wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.


Gedaan


Bedankt, hiermee kon ik op onderzoek uit! Ik kan de wijziging wel voor je doorvoeren, maar ik kom op € 68,61 uit. Je hebt nu drie tv-ontvangers gratis. Als ik de wijziging doorvoer, ga je voor één tv-ontvanger betalen, de andere twee blijven gratis. Ik kan niet direct verklaren waardoor dit komt, noch kan ik de derde tv-ontvanger gratis aanzetten. Dat maakt het wel lastiger. Ik denk dat het in dit geval het beste is om de wijziging zelf door te voeren. De kortingen staan goed, alleen het totaal bedrag klopt niet. Ik verwacht dat dit een weergave fout is, aangezien de korting wel goed staan. Mocht achteraf blijken dat dit toch niet goed is gegaan, dan kunnen we kijken hoe we dit kunnen herstellen.