Skip to main content

Goedemorgen,

Wat kost een 4k tv abonnement voor 1 televisie?

Hallo @JanWerf , met een geschikte 4K-decoder kost een aanvullend 4K-abo €2,50 per maand, maar is niet te bestellen wegens gebrek aan apparatuur door chipstekort. Maar Lays heeft nog chips genoeg.

Een standaard tv-abo kost €10 per maand, plus dus eventueel €2,50 voor 4K-optie.

 

 


Hoi,

ik heb nu TFT internet en interactie TV 48,63 euro en heb de setop-box nog van Telfort.

Ik heb dus wel belang bij die nieuwe setop-box  voor 4k tv uitzendingen, maar komt er dan nog 12,50 euro extra bij?


@JanWerf Indien je als klant geen VIP5202 (of een ZXV8001) tv-ontvanger hebt, en toch het EK in 4K wil kijken kun je hiervoor telefonisch contact opnemen met KPN om het 4K pakket (€2,50 per maand) te activeren. Daarmee wordt één vervangende 4K tv-ontvanger uitgeleend. Hiervoor dien je over te stappen naar een KPN Hussel abonnement, omdat het 4K-pakket niet te bestellen is in combinatie met een ouder abonnement. Let op: het kan zijn dat je de huidige (Compleet) voordelen kwijtraakt indien je overstapt naar KPN Hussel.

Belangrijke kanttekening is dat bestaande klanten die al de juiste tv-ontvanger hebben niet het 4K pakket hoeven af te nemen. Als je voldoende bandbreedte en de juiste apparatuur hebt, kun je het EK - zonder het 4K pakket af te nemen - in 4K zien.


Hoi,

ik heb nu TFT internet en interactie TV 48,63 euro en heb de setop-box nog van Telfort.

Ik heb dus wel belang bij die nieuwe setop-box  voor 4k tv uitzendingen, maar komt er dan nog 12,50 euro extra bij?

Op dit moment is er gewoon niks mogelijk. KPN heeft een tekort aan 4K ontvangers. Bestaande klanten krijgen nu geen 4K ontvanger en het 4K abonnement is nu niet beschikbaar.

Maar als het later weer beschikbaar word en je wilt 4K, ga er dan maar vanuit dat je meer dan 60 euro per maand gaat betalen. Bereid je daar maar vast op voor.


Hoi,

ik heb nu TFT internet en interactie TV 48,63 euro en heb de setop-box nog van Telfort.

Ik heb dus wel belang bij die nieuwe setop-box  voor 4k tv uitzendingen, maar komt er dan nog 12,50 euro extra bij?

Op dit moment is er gewoon niks mogelijk. KPN heeft een tekort aan 4K ontvangers. Bestaande klanten krijgen nu geen 4K ontvanger en het 4K abonnement is nu niet beschikbaar.

Maar als het later weer beschikbaar word en je wilt 4K, ga er dan maar vanuit dat je meer dan 60 euro per maand gaat betalen. Bereid je daar maar vast op voor.

4K pakket is wel beschikbaar Nick. zie ook het topic hier speciaal over in verband met het EK: 


 

Ik wil graag het EK in 4K kijken, maar bezit niet de juiste apparatuur. Wat kan ik doen?

Indien je als klant niet de VIP5202 tv-ontvanger (of een ZXV8001) hebt, en toch het EK in 4K wil kijken kun je hiervoor telefonisch contact opnemen met KPN om het 4K pakket (€2,50 per maand) te activeren. Daarmee wordt één vervangende 4K tv-ontvanger uitgeleend. Hiervoor dien je over te stappen naar een KPN Hussel abonnement, omdat het 4K-pakket niet te bestellen is in combinatie met een ouder abonnement. Let op: het kan zijn dat je de huidige (Compleet) voordelen kwijtraakt indien je overstapt naar KPN Hussel.

Belangrijke kanttekening is dat bestaande klanten die al de juiste tv-ontvanger hebben niet het 4K pakket hoeven af te nemen.


4K pakket is wel beschikbaar Nick.

Er zijn dus weer voldoende 4K ontvangers? Bestaande klanten kunnen weer een 4K ontvanger krijgen?


4K pakket is wel beschikbaar Nick.

Er zijn dus weer voldoende 4K ontvangers? Bestaande klanten kunnen weer een 4K ontvanger krijgen?

Klopt, de containerlading die op het schip stond dat vast lag in het Suezkanaal en daarna aan de ketting gelegd werd door Egypte is nog steeds niet aangekomen maar de ladingen daarna hebben de Rotterdamse haven wel bereikt en dat geeft weer iets lucht.

Het kan ook zijn dat ik pure onzin uitkraam maar dat mag voor de verandering toch ook wel eens. :wink:


 

Belangrijke kanttekening is dat bestaande klanten die al de juiste tv-ontvanger hebben niet het 4K pakket hoeven af te nemen.

Het wordt steeds doller met KPN. 

Als je als nieuwe klant niet gebruik maakt van eerste jaars contract krijg je voor altijd jaarlijks 30 Euro straf opslag extra te betalen.

Als je tussen de outcast zit die het nog steeds met verouderde apparatuur moet doen, moet je ook jaarlijks 30 Euro meer betalen dan de luxe groep waar KPN wel nieuwere apparatuur zonder opslag voor heeft geregeld. 

 


4K pakket is wel beschikbaar Nick.

Er zijn dus weer voldoende 4K ontvangers? Bestaande klanten kunnen weer een 4K ontvanger krijgen?

Ja zie mijn eerder post. 


hoe is de stand van zaken dit jaar mbt UHD/4K zenders en pakketten, en de extra kosten? ik vind er alleen een algmene pagina over, maar niet de specificaties van het uhd pakket en prijzen enzo...


Het “4K” pakket kost €2,50 per maand en daar krijg je twee 4K zenders en één UHD (HD met HDR) zender voor.