Skip to main content

Ik heb meegedaan aan de pilot om de tv+ te testen. Wat moet ik doen om deze te houden? En wat kost dat extra in mijn abonnement?

Goeie vraag. Ik heb namelijk hetzelfde. Zojuist wel een mail gekregen dat je hem moet terugsturen of je abonnement moet verlengen om hem te houden. Dat zou moeten kunnen door op de knop "Ik wil hem houden" te drukken. Maar dan kom ik simpelweg op de landingspagina over kpn+ en vanuit daar kun je wel inloggen om je abonnement te wijzigen, maar heb je hier geen optie om kpn+ te selecteren. Vanaf 31 augustus heb ik dan geen tv meer?


Hallo @daim ,

 

Je kunt na afloop van jouw contractperiode via het gratis telefoonnummer 0800-0402 vragen om een verlenging van jouw contract (nieuw jaarcontract) en dan meteen vragen om een overstap naar KPN TV+. Dan krijg/hou je ook de nieuwe ontvanger. Ik weet niet of je jouw test-ontvanger mag houden of dat je een nieuwe ontvanger krijgt. Dat hoor je wel bij 0800-0402. In de meeste situaties ga je dan besparen op je kosten. Check de huidige prijzen via dit schema: 

Lees alles over de voor- en nadelen van KPN TV+ in dit topic: 

 

 

 


Je kunt je oude box weer aansluiten. Heb ik zojuist ook gedaan


Hallo @daim ,

 

Je kunt na afloop van jouw contractperiode via het gratis telefoonnummer 0800-0402 vragen om een verlenging van jouw contract (nieuw jaarcontract) en dan meteen vragen om een overstap naar KPN TV+. Dan krijg/hou je ook de nieuwe ontvanger. Ik weet niet of je jouw test-ontvanger mag houden of dat je een nieuwe ontvanger krijgt. Dat hoor je wel bij 0800-0402. In de meeste situaties ga je dan besparen op je kosten. Check de huidige prijzen via dit schema: 

Lees alles over de voor- en nadelen van KPN TV+ in dit topic: 

 

 

 

Dit is dus pas als mijn contract afloopt?


Officieel wel @daim , maar ik zou morgen vanaf 8.00 even bellen met 0800-0402. Misschien maken ze voor de testers een uitzondering? 


Goeie vraag. Ik heb namelijk hetzelfde. Zojuist wel een mail gekregen dat je hem moet terugsturen of je abonnement moet verlengen om hem te houden. Dat zou moeten kunnen door op de knop "Ik wil hem houden" te drukken. Maar dan kom ik simpelweg op de landingspagina over kpn+ en vanuit daar kun je wel inloggen om je abonnement te wijzigen, maar heb je hier geen optie om kpn+ te selecteren. Vanaf 31 augustus heb ik dan geen tv meer?

Dat klopt niet @Viaxes behalve de testbox heb je toch ook gewoon de standaard box, dus als de testbox retour moet is er toch niets aan de hand?


HIer loopt mijn contract tot 17-10-2023.

Zou ik dan eerst de ontvanger eind van deze maand terug moeten sturen, om dan in half oktober 2 tv+ boxen te ontvangen en dan de twee bestaande ontvangers terugsturen en dan prijsverlaging van € 69,78 naar € 62,00 (en mogelijk nog wat extra korting bedingen om contract voor een jaar te verlengen 😀)

 

Donald


Officieel wel @daim , maar ik zou morgen vanaf 8.00 even bellen met 0800-0402. Misschien maken ze voor de testers een uitzondering? 

En @daim ? 

Wat zeiden ze bij 0800-0402? 


Hallo @daim ,

 

Je kunt na afloop van jouw contractperiode via het gratis telefoonnummer 0800-0402 vragen om een verlenging van jouw contract (nieuw jaarcontract) en dan meteen vragen om een overstap naar KPN TV+. Dan krijg/hou je ook de nieuwe ontvanger. Ik weet niet of je jouw test-ontvanger mag houden of dat je een nieuwe ontvanger krijgt. Dat hoor je wel bij 0800-0402. In de meeste situaties ga je dan besparen op je kosten. Check de huidige prijzen via dit schema: 

Lees alles over de voor- en nadelen van KPN TV+ in dit topic: 

 

 

 

Dit is dus pas als mijn contract afloopt?

@daim 

Wat zeiden ze bij 0800-0402? 

 


Hallo @daim ,

 

Je kunt na afloop van jouw contractperiode via het gratis telefoonnummer 0800-0402 vragen om een verlenging van jouw contract (nieuw jaarcontract) en dan meteen vragen om een overstap naar KPN TV+. Dan krijg/hou je ook de nieuwe ontvanger. Ik weet niet of je jouw test-ontvanger mag houden of dat je een nieuwe ontvanger krijgt. Dat hoor je wel bij 0800-0402. In de meeste situaties ga je dan besparen op je kosten. Check de huidige prijzen via dit schema: 

Lees alles over de voor- en nadelen van KPN TV+ in dit topic: 

 

 

 

Dit is dus pas als mijn contract afloopt?

@daim

Wat zeiden ze bij 0800-0402

 

Ik heb nog niet gebeld.. haha


Ik heb net wel gebeld met klantenservice en aangegeven dat ik de TV+ ontvanger wilde behouden. En dat ik dan ook een tweede ontvanger wil en dat ik de twee “oude” ontvangers terug wil sturen.

Dat was geen probleem, het contract kon gewoon verlengd worden en ga dan een nieuw jaarcontract aan wat direct ingaat (ik heb niets gemeld over het feit dat huidige contract nog loopt tot 17-10-2023).

De maandprijs gaat hierbij van € 69,78 naar € 62,00. (Hier zit de € 6,99 korting al in verwerkt voor het gratis pluspakket ivm combinatie met mobiel)

Inmiddels de e-mails met contracten/info binnen, het nieuwe contract gaat in op 18-08-2023.

Dus het is wel mogelijk om bij een nog lopend contract de ontvanger te behouden, mits je contract openbreekt/verlengd.

Donald Groen


Nou @daim ,

Gelet op de ervaring van groen_duiven pas ik mijn reactie aan naar : 

Je kunt nu al via het gratis telefoonnummer 0800-0402 vragen om een verlenging van jouw contract (nieuw jaarcontract) en dan meteen vragen om een overstap naar KPN TV+. Dan krijg je ook de nieuwe ontvanger. De test-ontvanger moet je weer terugsturen. In de meeste situaties ga je dan besparen op je kosten. Check de huidige prijzen via dit schema: 

Lees alles over de voor- en nadelen van KPN TV+ in dit topic: 

 

Is het jou inmiddels gelukt? 


 

Dit is dus pas als mijn contract afloopt?

@daim

Wat zeiden ze bij 0800-0402

 

Ik heb nog niet gebeld.. haha

Al gebeld? 

Want je moet de ontvanges anders binnenkort inleveren…..


 

Dit is dus pas als mijn contract afloopt?

@daim

Wat zeiden ze bij 0800-0402

 

Ik heb nog niet gebeld.. haha

Al gebeld? 

Want je moet de ontvanges anders binnenkort inleveren…..

Nee maar ik lever ze gewoon in want ga denk anders meer betalen. Heb nu nog de korting waardoor ik in totaal €35 betaal


Goedemorgen @daim , @groen_duiven en @Viaxes :)

Ik heb jullie een PB gestuurd met daarin verdere informatie! 


Goedemorgen @daim , @groen_duiven en @Viaxes :)

Ik heb jullie een PB gestuurd met daarin verdere informatie! 

@JanZ_ 

En wat was die verdere informatie? 

Waarom gaat dit via PB? 


Hoi @Noordzee!
Testers kunnen overstappen naar tv+ maar daar hebben we gegevens voor nodig, vandaar dat dit via een PB is gegaan :)


Goedemorgen @daim , @groen_duiven en @Viaxes :)

Ik heb jullie een PB gestuurd met daarin verdere informatie! 

Ik heb gereageerd 


Er staat niet meer in dan dat het een terugbelformulier is inzake TV+ contractverlenging voor testers binnen contractverlenging.

 

 

Ik heb het trouwens gewoon kunnen verlengen door vorige week zelf te bellen en inmiddels twee nieuwe ontvangers binnen en de oude ontvangers zijn gisteren retour KPN gegaan.

 

groen_duiven


@JanZ_
Kun je mij ook een zelfde PB sturen. Heb dezelfde situatie, verlengen na test.
alvast dank


@JanZ_
Kun je mij ook een zelfde PB sturen. Heb dezelfde situatie, verlengen na test.
alvast dank

Net gedaan @Calispera!